כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בבחינת שנה ופירש

המלך צ'ארלס לא ידבר יותר עם הארי ומייגן

הקרע מתרחב: לאחר שבנו של המלך וכלתו הביכו את בית המלוכה עם שלל ראיונות וגילויים, למלך נמאס והוא לא מתכוון לדבר איתם יותר אלא אם כן תבוא מחלה במשפחה. 

המלך צ'ארלס לא ידבר יותר עם הארי ומייגן
הנסיך הארי צילום: אינסטגרם

הארי ומייגן נמצאים לבד, כך טוען מומחה מלכותי, הם לא ידברו יותר עם המלך צ'ארלס בארמון בקינגהאם אלא אם יתרחש מצב חירום משפחתי בנוגע לבריאותו של מישהו, כך דווח ה'דיילי סטאר'.

הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל "לא אמינים" מבחינת ארמון המלוכה, כך אמר מומחה מלכותי, קינסי שופילד, המומחה העלה את הדברים כאשר הסרט התיעודי החדש של נטפליקס, על הדוכס והדוכסית מסאסקס ממשיך לעורר מהומות שקטות בבית המלוכה, שלא מוכנים לסלוח להארי ומייגן שמוציאים את הכביסה המלוכלכת בחוץ לאחר שעזבו את בריטניה לארה"ב.

הסרט התיעודי השנוי במחלוקת עורר טירוף בקרב הצופים המלכותיים והתקשורת כאחד, כאשר בני הזוג מנסים לספר את הצד שלהם בסאגת עזיבתם את הארמון לארה"ב ב-2020.

בראיון ל"דיילי סטאר" לאחר יציאתם של שלושת הפרקים הראשונים של הסדרה, קינזי טען כי אין סיכוי שמישהו מבני המלוכה של ארמון בקינגהאם יגיב לטענות שהועלו במהלך התוכנית.צהיא הסבירה, עם זאת, שזה לא נובע רק מהרצון לא לעסוק בדרמה, אלא בגלל שלא יתכן "פנייה" נוספת בין שני הצדדים ללא "מחלה בתוך המשפחה". המשמעות היא "אם אין מישהו חולה במשפחה, מבחינת הארמון, השניים מוחרמים והמלך לא ידבר איתם".

ההחלטה לעזוב את משפחת המלוכה הייתה מעשה מפלג, אנשים ברחבי העולם מגבים בלהט על המהלך, הבריטים לא רוצים לראות את הזוג מגיע לטקס הכתרת המלך, לאחר שהשניים התראיינו ופרסמו ספר על כל הסקנדלים, לכלוכים, רכילויות, שלמעשה הוציאה את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ.

ארמון בקינגהאם הארי ומייגן בריטניה המלך צארלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד