כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פציעת האישה בירושלים

נתניהו נגד הקיצונים החרדים: "למצות איתם את מלוא חומרת הדין"

נתניהו התייחס להפגנת החרדים הקיצונים אמש בירושלים, בה נפצעה באורח קשה בת 40 מפגיעת פח בוער, ואמר כי "אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים" | נתניהו אמר כי יש למצות את הדין עם האחראים לפשע

נתניהו נגד הקיצונים החרדים: "למצות איתם את מלוא חומרת הדין"
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר הלחץ התקשורתי, התייחס לפני שעה קלה (שישי) ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו למקרה הנפשע שאירע אמש (חמישי) במהלך מחאת קיצוניים בירושלים כאשר אישה חרדית כבת 40 נפצעה קשה מפח שדורדר.

"אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים", כתב נתניהו בטוויטר. "אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים לפשע הזה ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. אין שום מקום להתפרעויות אלימות ברחובות ישראל.", הוסיף 

כזכור, אמש ערכו חרדים קיצונים הפגנה בירושלים נגד מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות סלולר בירושלים. אישה תמימה שיצאה לקניות לשבת וצעדה סמוך למקום נפצעה מפח בוער שדרדרו המפגינים שפגע בה ומחץ אותה אל הקיר. מצבה לעת עתה מוגדר "קשה מאוד".

כאמור, לפני כמה שעות תקף העיתונאי עמית סגל את שתיקת חברי הקואליציה נוכח האירוע החמור. בציוץ בטוויטר כתב סגל: "‏אירוע מטורף שעובר כמעט ללא שום התייחסות מחברי הקואליציה הנכנסת: קיצונים חרדיים פצעו קשה עד אנוש אישה בלב ירושלים במהלך התפרעויות. לא נתניהו, לא בן גביר, לא מנהיגי ש"ס ויהדות התורה. בושה וחרפה".

ההתייחסות של נתניהו לאירוע החמור, מצטרפת לגינויים של שורת חברי הקואליציה הנכנסת מוקדם יותר, ביניהם יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר, שר השיכון המיועד יו"ר יהדות התורה ח"כ יצחק גולדקנופף, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעיו יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני, שכאמור גינו בכל תוקף את המעשה הנפשע.

 

 

הפגנות הפגנות אלימות חרדים נתניהו אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד