כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"שמעתי בום, בום"

ניצול הפיגוע בשומרון: "המחבל הוציא קנה של רובה גדול והתחיל לירות כמה יריות"

שמואל ריינץ שניצל בנס לאחר שקליע פגע במשענת הראש של כיסא הנהג סיפר: "נסעתי מכיוון אלון מורה לעמנואל, וראיתי רכב עומד מצד שמאל מחכה, הרכב עשה סיבוב פרסה. סימנתי לו 'איך אתה נוסע? הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות כמה יריות"

ניצול הפיגוע בשומרון: "המחבל הוציא קנה של רובה גדול והתחיל לירות כמה יריות"
החור במשענת הרכב צילום: הצלה ללא גבולות

שמואל ריינץ, שנקלע אמש (שיש) לפיגוע ירי ליד חוות גלעד שבשומרון וניצל בנס, תיאר בפני ראש מועצת שומרון יוסי דגן את רגעי האימה. ריינץ סיפר כי הוא היה בדרכו מאלון מורה לכיוון עמנואל, כשבציר גלעד, קליע שירו מחבלים חדר לרכבו ופגע במשענת הראש שלו – ובנס הוא לא נפגע.

ריינץ סיפר לדגן: "אני נסעתי מכיוון אלון מורה לעמנואל, וראיתי רכב עומד מצד שמאל מחכה, רכב שחור קטן, ואז אני ראיתי אותו עושה סיבוב פרסה. חשבתי שאני הולך להיכנס בו ואז עשיתי לו סימן של 'איך אתה נוסע?'. המשכתי לנסוע, וכשעברתי אותו הוא הוציא לי קנה של רובה גדול והתחיל לירות כמה יריות. שמעתי 'בום בום בום', המשכתי לנסוע וברחתי".

ריינץ המשיך לתאר: "אני אמרתי לעצמי 'הכול בסדר, לא נוזל ממך דם. הכול בסדר, הגוף עובד, הראש עובד והעיניים עובדות. אני מרגיש ששום דבר לא קרה, ואז עצרתי ולא המשכתי. ואז הגיעו כמה חבר'ה יהודים, אני עצרתי והתקשרתי למשטרה. השוטרת אמרה לי לחכות עד שיבואו כוחות הביטחון. אמרו לי שהיה לי נס גדול. צריכים להתקשר לאיתמר בן גביר וצריך להקים את הממשלה, זה כבר נהיה הפקרות. צריך להחזיר את המחסומים".

כזכור, סמוך לכניסת שבת פתח לפחות מחבל אחד בירי לעבר רכב ישראלי סמוך לחוות גלעד. על הרכב אותרו סימני ירי ושמשותיו נופצו. לא היו נפגעים. האש נפתחה ככל הנראה מכיוון הכפר הסמוך תל. צה"ל פתח בסריקות באזור על מנת לאתר את המחבלים.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הגיע אתמול לזירת הפיגוע על מנת לקבל תדרוך מקציני צה"ל וממח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו. דגן אמר: "אנחנו לא נסכים לקבל בשום אופן את חזרתו של גל הטרור כפי שהיה לפני מספר חודשים. אני דורש מהממשלה היוצאת שלא תחזור על הטעויות של לפני מספר חודשים, שעלו בדם. אני דורש מהדרג הצבאי הבכיר לסגור עכשיו את המחסומים מסביב לשכם. המחבלים הפחדנים האלו יוצאים וחוזרים באין מפריע, ולכן יש להחזיר את המחסומים ולצאת לפעולה צבאית נגד התשתיות של הרשות הפלסטינית על מנת למנוע גל טרור מדמם נוסף. אנחנו לא נ‏שתוק ולא נוותר על ביטחון התושבים שלנו".

פיגוע ירי יהודה שומרון יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד