כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בלע חצי מגופו

פעוט שרד מתקפת היפופוטם שניסה לאכול אותו

פעוט בן שנתיים שרד מתקפת היפופוטם ליד ביתו בדרום מערב אוגנדה. הפעוט שיחק ליד ביתו ולפתע ההיפופוטם זינק לעברו. החיה תפסה את הפעוט אך עובר אורח זרק עליו אבנים והוא פלט את הפעוט

פעוט שרד מתקפת היפופוטם שניסה לאכול אותו
היפופוטם צילום: Pixabay

פעוט בן שנתיים שרד מתקפה של היפופוטם ליד ביתו בדרום מערב אוגנדה. איגה פול שיחק ליד חופי אגם אדוארד כשההיפופוטם זינק לעברו. החיה תפסה את הפעוט ובלעה חצי מגופו, כך מסרה המשטרה, עובר אורח נלחם בהיפופוטם על ידי זריקת אבנים.

לטענת המשטרה, לאחר התקיפה שהתרחשה ב-4 בדצמבר, הפעוט נלקח למרכז רפואי סמוך שם טופלו פציעותיו. מאוחר יותר הוא הועבר לבית החולים שם הרופאים נתנו לו חיסון נגד כלבת.

באזור האגם במערב אוגנדה ישנם מספר פארקים לאומיים גדולים ושמורות ציד וטבע, יחד עם שורה של אגמים, הגבר שהציל את הפעוט זוהה בשם כריספס באגונזה, הוא "רגם את ההיפופוטם באבנים והפחיד אותו, מה שגרם לו לשחרר את הקורבן מפיו", כך פרסמה משטרת אוגנדה.

מהמשטרה נמסר כי התקרית היא הפעם הראשונה שבה היפופוטם יצא מהאגם ותקף מישהו. השוטרים הזהירו את המקומיים שבעלי החיים יכולים "לראות בבני אדם איום" ואמרו כי "כל אינטראקציה יכולה לגרום להם לפעול בצורה מוזרה או אגרסיבית".

אוגנדה פעוט אגם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד