כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עד 30 שנות מאסר לכל אחד

מספר אזרחים - אחד מהם ישראלי, הואשמו בסיוע לרוסיה

חמישה אזרחים רוסים ושני אזרחים אמריקאים אחד מהם עם אזרחות ישראלית, הואשמו על ידי תובעים פדרליים בעסקאות של מיליוני דולרים באופן בלתי חוקי של מכירת טכנולוגיה מתוצרת אמריקאית לרוסיה לפני ואחרי פלישתה לאוקראינה השנה

מספר אזרחים - אחד מהם ישראלי, הואשמו בסיוע לרוסיה
מלחמת אוקראינה-רוסיה צילום: צבא אוקראינה

שני אזרחים אמריקאים אחד מהם עם אזרחות ישראלית, הואשמו בסיוע לרוסיה בניגוד לחוק האמריקאי. בנוסף חמישה אזרחים רוסים הואשמו גם הם על ידי תובעים פדרליים ביום שלישי האחרון בקיום עסקאות של מיליוני דולרים באופן בלתי חוקי, במכירת טכנולוגיה מתוצרת אמריקאית לרוסיה לפני ואחרי פלישתה לאוקראינה השנה.

המקרה, המתואר בכתב אישום שנחשף בבית המשפט הפדרלי בברוקלין, מאשים את שבעת הנאשמים בכך שהם פעלו בשם שתי חברות ממוסקבה, Serniya Engineering ו-Sertal LLC, שלטענת התובעים פועלות בהנחיית שירותי המודיעין של רוסיה.

הנאשמים עומדים לדין בפני סעיפי קשירת קשר לפשע, הונאה והלבנת הון, ועלול להיגזר עליהם עד 30 שנות מאסר לכל אחד אם יורשעו באישומים החמורים ביותר.

אחד מהנאשמים שעומד לדין, הוא אלכסיי בריימן, בן 35, תושב קבע בארה"ב, הוא גם אזרח ישראלי, הוא עמד לדין ביום שלישי האחרון, כך דווח ה'ניו יורק טיימס'. בריימן שוחרר בערבות של 150,000 דולר ובכפוף לתנאים שכללו מסירת דרכוניו וענידת מכשיר ניטור אלקטרוני. "כמו כל הנאשמים, גם מר בריימן זכאי לחזקת החפות", אמר עורך דינו, דוד לזרוס.

מלחמת אוקראינה רוסיה סנקציות ולדימיר פוטין עבירה פלילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד