כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עקב אי הבנה

התמונה שעוררה בהלה: חייזרים מפחידים זוחלים על החוף

גבר דרום אפריקאי עורר היסטריה בקרב ההמונים באינטרנט לאחר שגולשים טעו בתמונה המצמררת שלו של צמחים מתים שדומים לחייזרים שחוזרים לים. התמונות שלו שותפו בקבוצת פייסבוק דרום אפריקאית, שם הם נראים אימתניים ומפחידים 

התמונה שעוררה בהלה: חייזרים מפחידים זוחלים על החוף
צמחי אלוורה על החוף צילום: Pixabay

תמונות של חייזרים זוחלים מהאוקיינוס ​​עוררו בהלה בקרב צופים, חוואי מדרום אפריקה, יאן וורסטר, צילם את התמונות בסטיל ביי, דרום אפריקה, אבל כששיתף אותן ברשתות החברתיות הוא עורר בלי משים בהלה המונית עקב אי הבנה.

התמונה שעוררה בהלה: צילום מסך דיילי מירור

"הופתעתי מהתגובות", אמר יאן וורסטר לתקשורת בארצו על התמונות שכביכול נלקחו מחוץ לכדור הארץ, שצולמו בדרום אפריקה, "חשבתי שאנשים יהנו עם זה, אבל זה היה מאוד רציני, חלק מזה היה מאוד מאד רציני". הוא הוסיף, "הרבה אנשים פחדו ממפלצות הים בעלות מראה חייזר. אנשים שאלו אם זה מלתעות, והאם בטוח להיכנס למים?".

הגבר בן ה-62 שמחזיק חווה, צילם תמונות של צמחי אלוורה "מתים" שהם למעשה "סוקולנט ירוק" הידוע בזכות סגולות הריפוי שלו, אותם העמיד בשורה על החוף עם הזריחה, כך שהם עוררו חשש שחייזרים פלשו לחוף. לאחר מכן הוא פרסם את התמונות בפייסבוק במאמץ להעלות את המודעות להידרדרות סביבתית.

לרוע המזל, הצילום הובן פשוטו כמשמעו לאחר שגולשים ברשתות חשבו שצמחיית המדבר שהתייבשו הם למעשה חייזרים. "רציתי לבטל את החופשה שלי", כתב צופה מזועזע, "בגלל דברים כאלה, אני לא שוחה, אני כבר מפחד מכריש".

 

תמונות חוף הים דרום אפריקה אלוורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד