כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ההרוג לחברו בחלום: "עוד מעט תחיית המתים"

חייל שנהרג לפני שנה ב'עמוד ענן' נגלה בחלום לחברו • אלו מסרים העביר דרכו? • ומה הוא הבטיח בקשר לעתיד?

החייל החרדי יוסף נחמן פרטוק הי״ד
החייל החרדי יוסף נחמן פרטוק הי״ד

שנה בדיוק חלפה מאז מבצע 'עמוד ענן', בו נפל החייל החרדי יוסף נחמן פרטוק הי״ד, וחברו של החייל מספר כי המנוח התגלה אליו בחלום.

החבר, נתנאל אגבלה, חלם לפני מספר חודשים כי יוסף נחמן הי"ד הגיע אליו בחלום. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא משחזר את המסר שקיבל: ״אתה משמח אותי למעלה בגן עדן שנכנסת לישיבה. בזכות זה שאתה בישיבה אתה עושה לי נחת רוח בשמים יותר מכל החברים, אם תמשיך כך אתה תהיה אחד מגדולי הדור, ואני מבקש ממך לא ליפול״.

"אמרתי לו, 'יוסי לאן אתה הולך?' והוא העלה חיוך על פניו ואמר לי אני חוזר הביתה. אמרתי לו מה אתה נורמלי? אתה מת כבר כמה חודשים, ואם תחזור הביתה ההורים שלך יבהלו. תן לי להכין את ההורים שלך. ואז הוא אמר לי לא צריך, כולם יודעים שאני חוזר וכולם חוזרים".

"בסיום החלום התקשרתי לאבא של יוסף ושנינו בכינו. המדהים הוא, שיום קודם עלינו לקברו וביקשנו ממנו שיספר לנו היכן הוא נמצא, ויוסף נחמן אכן ענה לי בחלום למחרת כי הוא נמצא בגן עדן".

נתנאל ממשיך ומספר: "בעקבות כך התחזקתי יותר, והיום אני ממש בחיק היהדות".

"גם מורי ורבי, הרב אריה שכטר, פירש לי את החלום ואמר שיש לי נשמה גבוהה שהוא בא לספר לי את הדברים, וזה שאמר שהוא חוזר הביתה זה סימן שתחיית המתים בפתח, וכולם חוזרים זה לאבא שבשמים, ותפרסם את החלום שכולם יחזרו בתשובה".

"אני מספר את הדברים האלו עכשיו לקראת יום השנה שיחול בסוף השבוע באולם בעמנואל, בכדי שכולם יתחזקו".
עמוד ענן יוסף נחמן פרטוק חייל חלום שמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד