י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דרעי: "יש מי שלא יודע להפסיד בכבוד" • צפו

דרעי ב'שבת שירת הבקשות' בבית שמש: "גם בירושלים ש"ס תצא מחוזקת. לא תהיה חלוקה של העיר לשניים" • וידאו ותמונות

דרעי: "יש מי שלא יודע להפסיד בכבוד" • צפו
יעקב לדרמן



בשבת האחרונה התקיימו בקהילות רבות ברחבי הארץ אירועי 'שבת שירת הבקשות', ובמוצאי שבת הגיעו גם הפוליטיקאים לחגוג, כמיטב המסורת.

באירוע שהתקיים בבית שמש, השתתף יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי. במהלך נאומו שיבח את ההישג של התנועה בבית שמש, "כמו גם במקומות אחרים בארץ".

גם בירושלים, המקום בו לכאורה נכשלה ש"ס עם המועמד אותו הציבה במירוץ לראשות העיר, משה ליאון: "עוד תשמעו בעזרת ה' בימים הקרובים, ש"ס תצא מחוזקת, בתפקידים שהיא תקבל, במה שהיא תקבל". מן הסתם התכוון לתיק החינוך החרדי, אותו מסתמן שתקבל. עד כה הטילה 'יהדות התורה' וטו על הנושא והבהירה כי לא תיכנס לקואליציה מבלי לקבל את התיק לידיה, באשר כ-80% ממוסדות החינוך בבירה שייכים לה. ובכל זאת, כדרכו של משא ומתן - הכול פתוח.



"אני רוצה לומר", המשיך דרעי בדבריו, "שגם להפסיד צריך לדעת להפסיד. לצערי, חלקם של האנשים בבית שמש לא יודעים להפסיד, והם מנסים ומתסיסים את יצר המחלוקת, את יצר השנאה בין דתיים לחילוניים. התקשורת החילונית מסייעת בידם, אבל שלא תיפול רוחכם.

"צריך להתלכד יחד, וה' יילחם לכם. אנחנו לא מלבים את המחלוקת ולא מתסיסים. ולא לחלק את בית שמש, בית שמש תישאר מאוחדת ומלוכדת בראשות משה אבוטבול. לא יצליחו לקחת את הנצחון הזה בשום דרך. גם אם בית משפט ידון, לא יעזור שום דבר. התוצאות הן ברורות, הן חד משמעיות, גם אם היה פה משהו, שם משהו, זה דברים נקודתיים שלא מלמדים על הכלל. וצריך לקבל בכבוד את התוצאות ולהתלכד סביב המנצח.

"נעמוד על זה שלא יעשו הדרת חרדים בית שמש. נעשה הכול, בראשותו של ראש העיר שלנו היקר, בדרכי נועם ובשקט, שהעיר הזו תמשיך ותתפתח עוד כהנה וכהנה. בית שמש תהיה המטרופולין הגדולה ביותר של ירושלים. רבי משה, תמשיך בדרכך, עם חברי המועצה שלך היקרים".

צילום: יעקב לדרמן







































.אריה דרעי בקשות בחירות הפסד ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד