י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

צפו: שר השיכון בברכת כהנים ועליה לתורה בצרפת

אורי אריאל ביקר בצרפת ונפגש עם משפטנים נודעים במטרה לגבש חזית הגנה נגד ההסתה והגזירות המקומיות • וידאו

אריאל עולה לתורה
אריאל עולה לתורה



שר השיכון, אורי אריאל, ביקר בצרפת, וזיכה את מתפללי בית הכנסת 'תורת חיים אור חנניה' בפריז בברכת כהנים. בהמשך התכבד השר גם בעליה לתורה ואף בירך הגומל.

במקביל, נפגש אריאל עם שגריר ישראל בצרפת יוסי גל, עו"ד אלן בייקר, ראש היחידה לפעילות בין לאומית של הפורום המשפטי למען ישראל וממחברי דו"ח לוי, עו"ד אריאל גולדמן סגן נשיא הקרי"ף (ארגון הגג של הארגונים היהודיים בצרפת), עו"ד פסקל מרקוביץ יו"ר הוועדה המשפטית הבינלאומית של הקרי"ף, ומשפטנים נוספים, במטרה ליצור כח משפטי בינלאומי, שילחם נגד הדה לגיטימציה ליהדות ולישראל.

בעקבות הרדיפה שמנהלים גופים שונים ברחבי העולם נגד היהדות וההלכה, ורתימת ממשלות באירופה למאבק והטלת איסור על ביצוע שחיטה כשרה וברית מילה, הוחלט להקים צוות משפטנים בינלאומי, שינהלו את המלחמה בזירה המשפטית - על מנת שלא לאפשר לממשלות באירופה להצר את צעדיהם של היהודים המקומיים.

צפו באריאל בברכת כהנים ובעליה לתורה


לפגישה הגיעו משפטנים מצרפת ומהיחידה הבין לאומית של הפורום המשפטי. המשתתפים דנו גם בהגדרת שטחי יהודה ושומרון כשטחים 'שנויים במחלוקת', בשונה מהמונח הרווח שמדבר על שטחים כבושים. המשתתפים הסכימו כי הגדרת יהודה ושומרון כשטחים כבושים אינה מבוססת במשפט הבין לאומי, ולפיכך יש לשרש את ההגדרה המוטעית ולהתחיל לדבר במונחים של שטחים שנויים במחלוקת, כמו במקומות נוספים בעולם בהם קיימים סכסוכים טריטוריאליים בין קבוצות אוכלוסייה.

במהלך הפגישה אמר השר: "החשיבות בחבירה למשפטנים הבינלאומיים ובשיתוף הפעולה עם ד"ר אלן בייקר מהפורום המשפטי למען ישראל, משמעותית להצלחה בהתמודדות עם אויבי היהודים וישראל בזירה המשפטית. היום למשפט הבינלאומי יש השפעה ניכרת על דעת הקהל העולמית, וידידי ישראל חייבים לפעול גם בזירה המשפטית".

אלן בייקר, ממחברי דו"ח לוי, אמר: "אמנם כבודה של המערכת מדינית של ישראל במקומה, אבל לקבוצה גדולה של משפטנים בכירים ועצמאיים כח להגיע לממשלות ולארגונים בינלאומיים וזה הרבה מעבר למסרים דיפלומטיים".
אורי אריאל כיבוש ישראל הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד