כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
האלימות במערכת החינוך

בן 16 נדקר בבית ספר בנתניה, 2 נעצרו

המשטרה עצרה שני נערים אשר חשודים בדקירה ובוחנת בשעה זו את הצורך בהגשת בקשה להארכת מעצרם. ראש העיר הגיעה לבית החולים לבקר את הנער שנדקר והבטיחה לסייע ככל שיידרש

בן 16 נדקר בבית ספר בנתניה, 2 נעצרו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

נער כבן 16 נדקר הבוקר (ראשון) בבית ספר בנתניה ונפצע באורח קל. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה העניקו טיפול רפואי לפצוע ופינו אותו לבית החולים. רן לוי חובש רפואת חירום שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער כשהוא יושב ובהכרה מלאה. הוא סבל מפציעה חודרת בפלג התחתון, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבי"ח כשמצבו מוגדר קל".

שוטרים מתחנת המשטרה בנתניה פתחו בחקירה מיד עם קבלת הדיווח, ועצרו שני נערים בני 16 אשר חשודים במעשה. המשטרה בוחנת בשעה זו את הצורך בהגשת בקשה להארכת מעצרם.

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג הגיעה לבקר בבית החולים את הנער, ומהעירייה נמסר: "עיריית נתניה מגנה וכואבת כל מקרה של אלימות ועושה כל מאמץ כדי למגר את התופעה. המקרה הנ"ל נמצא בחקירת משטרה ובטיפול משרד החינוך, מנהל החינוך וצוות בית הספר. התלמיד נפגע קל ופונה לקבל טיפול רפואי. מייד עם קבלת הדיווח, הגיעה ראש העיר, מרים פיירברג איכר לבית החולים לבקר את הנער ומשפחתו והבטיחה לסייע ככל שיידרש".

משטרת ישראל נתניה אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד