כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דאגה עמוקה

הלב נקרע: שרוליק התינוק ממתין לסדרת ניתוחים מצילי חיים

הוריו של התינוק בן השלושה חודשים לא יכולים להסתיר את דאגתם העמוקה • התינוק עבר ניתוח יקר במיוחד, וכעת זקוק למספר ניתוחים נוספים שיצילו את חייו • הבעיה: הניתוחים הולים הון עתק, והמשפחה לא יכולה לממן אותם לבדה

הלב נקרע: שרוליק התינוק ממתין לסדרת ניתוחים מצילי חיים
שרוליק התינוק צילום: באדיבות המצלם

עסקנים חרדיים מהארץ נחשפו בימים האחרונים לסיפור מטלטל של חיים ומוות.

למשפחת קורנבליט נולד תינוק בשעה טובה, תינוק חמוד ויפה תואר, אלא שמיד עם לידתו התברר שהוא סובל ממומם לבבי משמעותי. ההורים הבינו שבהמשך יצטרכו לטוס אתו לחו"ל לביצוע טיפולים חשובים, אבל סברו שיש עוד זמן לכך.

הקליקו כאן כדי להציל את חייו של שרוליק התינוק!>>>

כשהגיע לגיל שלושה חודשים בערך, הוא הכחיל ואיבד נשימה. ההורים מיהרו להזמין הצלה, הוא עבר החייאה והובהל לבית החולים שם הוחזק כשהוא מורדם ומונשם, כשבמקביל פסקו הרופאים שיש להטיס אותו בדחיפות לבית החולים בבוסטון, שם הוא חיי בלעבור ניתוח שיציל את חייו.

ואכן, תוך הפעלת כל המערכות האפשריות, כולל צוותים של יהודים שפעלו לשם כך בעצם יום השבת, הושגו כל האישורים הנדרשים ואורגנה הטיסה הדחופה. שרוליק הוטס כשהוא מורדם ומונשם הישר אל חדר הניתוח בבוסטון, שם הוא נותח ושב להכרה מלאה.

בחסדי שמים לא נגרם לתינוק נזק, ככל הידוע. הוא מגרגר ומחייך, עירני לסביבה ועיניו החכמות מספרות את כל הסיפור 'אני רוצה לחיות' הוא אומר ללא קול, ואמו, רחל קורנבליט, מבינה היטב את האמירה הזאת. בעיניים מלאות דמעות היא מבטיחה שלו שתעשה הכל כדי לסייע לו.

אבי התינוק, ר' יעקב יוסף קורנבליט, ממשיך לפעול כל הזמן כדי לסייע לתינוק.

הרופאים אומרים שהניתוח אומנם הצליח, אבל התינוק יזדקק למספר ניתוחים נוספים כדי שמצבו יתייצב וכדי שהוא אכן יישאר בחיים.

אם חלילה לא יבוצעו הניתוחים – התינוק הקטן והתמים, לא יאריך ימים חלילה וחס.

ואכן, המשפחה, בסיוע של עסקנים טובים לב ומסורים לעניין, החלה לגייס את סכומי הכסף הנדרשים, אבל למרבה הצער הם נזקקים להגיע לציבור הרחב ולבקש את עזרתו.

"מדובר בסכומי עתק", מסביר האב, "הביטוח הרפואי מכסה בערך חצי מהסכום הנדרש. אבל גם החצי שנשאר הוא בללתי אפשרי להשגה עבורי כאדם מן השורה, ולמרות שרבים באו לעזרתי, זה עדיין לא מספיק".

עסקני הצדקה נכנסו לתמונה, ומבקשים מהציבור לסייע כמיטב היכולת. "זה מקרה שבו כל אדם יכול לקחת חלק במצווה גדולה של הצלת נפש אחת מישראל", הם אומרים, "כמה שזה נשמע פשוט, זה אמיתי וממשי: עם הכסף שלך, אתה יכול להציל את חייו של התינוק הקטן".

"זה הילד שלי", בוכה האם רחל בקול מתייפח, "הוא כל כך מתוק, הוא כל כך חמוד ומיוחד, בבקשה תעזרו לי להשאיר אותו בחיים!".

הקליקו כאן כדי להציל את חייו של שרוליק התינוק!>>>


מצילים חיים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד