כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מנהל בנק הפועלים בטבריה: טבריה – מוקד משיכה לציבור החרדי

בדברי הסיכום אמר מנהל הסניף, כי מפגשי ההיכרות תרמו תרומה חשובה להכרת והבנת הצרכים היחודיים של לקוחות שומרי תו"מ. האמינות הגבוהה והעזרה ההדדית הן מסימני ההיכר הבולטים של הציבור החרדי. בנק הפועלים ככלל ועובדי הסניף כפרט מחוייבים לרמת מקצועיות ושרות גבוהה ומסורה"

מנהל בנק הפועלים בטבריה: טבריה – מוקד משיכה לציבור החרדי
מפגש בנק הפועלים בטבריה צילום: באדיבות המצלם

כפיר ענבר, מנהל בנק הפועלים בטבריה ור' ישראל דקלבוים, מנהל הפעילות בחברה החרדית, ערכו מפגשי היכרות עם נציגי הקהילות החרדיות בעיר. קהילות רבות וחסידויות מציעות למשפחות הקהילה ולזוגות העומדים להינשא לרכוש דירות בקריות הקהילתיות. סניף בנק הפועלים המרווח, משרת עשרות אלפי לקוחות, ממוקם במרכז העיר, מעניק את כל שרותי הבנקאות ללקוחות הפרטיים והעסקיים ומתמחה בתחום המשכנתאות. מנהל הסניף אף מינה מרכזת פעילות מקרב ציבור שומרי תו"מ המכירה היטב את הציבור החרדי ומסייעת בשרות הניתן ללקוחות.

מפגשי ההיכרות החלו בסקירתו המאלפת של הרב יחזקאל פרנקל על המאפיינים החברתיים של הציבור החרדי המורכב מקהילות שונות. "בשנים האחרונות חל מפנה אדיר במקומה של טבריה בקרב הציבור החרדי. טבריה של היום איננה טבריה של פעם". מנהל מוסדות ר' מאיר בעל הנס הרב דוד אוחנה ציין, כי הציבור החרדי מהווה היום כ-30 אחוזים מכלל האוכלוסייה בעיר. במהלך יום המפגשים נפגשו נציגי הבנק עם נציגי קהילות וחסידויות ועסקני ציבור המעורים בצרכי הציבור החרדי בטבריה - ר' יואב חטב, הרב חיים משה שניידר, הרב משה אהרון כהנא, הרב יוסי שמעיה, הרב אליהו מארק והר"ר ברוך דיק.

במוקד מפגשי ההיכרות התקיים שיח עם 12 יועצי משכנתאות הפעילים בציבור החרדי ומתמקדים בפרוייקטים השונים המוצעים לציבור החרדי בטבריה. בשיח השתתף מנהל הסניף ולירן כהן, מנהל שיווק משכנתאות צפון של בנק הפועלים. יועצי המשכנתאות, כולם עם וותק של מספר שנים, העלו על נס את מדיניות "התגובה המהירה", שהנהיג מנהל סניף הבנק במתן אישורים למשכנתאות. "על פי רוב", ציין מנהל סניף הבנק, "אם מוגש תיק מסודר אני מאשר זאת בו ביום". יועצי המשכנתאות ציינו את המקצועיות, היעילות, והשרות האדיב המאפיין את עובדי הסניף. 

בדברי הסיכום אמר מנהל הסניף, כי מפגשי ההיכרות תרמו תרומה חשובה להכרת והבנת הצרכים היחודיים של לקוחות שומרי תו"מ. האמינות הגבוהה והעזרה ההדדית הן מסימני ההיכר הבולטים של הציבור החרדי. בנק הפועלים ככלל ועובדי הסניף כפרט מחוייבים לרמת מקצועיות ושרות גבוהה ומסורה".

בנק פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד