כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסבה מקצועית

השגריר לשעבר בישראל מנהל את גן החיות

השגריר היהודי הראשון של בריטניה בישראל קיבל את עבודת החלומות שלו והוא מנהל את גן החיות של לונדון. יש לו בבית שלושה כלבים, חתול אחד מרמת גן, שני סוסים, אחד מהם מאבן יהודה, חמישה כבשים, 27 תרנגולות ושתי כוורות דבורים

השגריר לשעבר בישראל מנהל את גן החיות
השגריר לשעבר עם חבר חדש צילום: טוויטר

שגריר בריטניה בישראל לשעבר מנהל את גן החיות של לונדון. השגריר היהודי הראשון של בריטניה בישראל קיבל את עבודת החלומות שלו בריג'נטס פארק לונדון. אין ניגוד גדול יותר בין התפקיד שבו הוא מוכר בעיקר על ידי הקהילה היהודית - שגריר בריטניה בישראל - לבין התפקיד האחרון של מתיו גולד, כמנכ"ל האגודה הזואולוגית של לונדון.

הוא אמר לעיתון היהודי הבריטי Jewish Chronicle, כי מדובר "בעבודת החלומות שלי. אני אוהב חיות, הם כל כך פשוטים, בישראל היה לנו בית מלא בחיות. חיי הבית תמיד סבבו סביב ילדים ובעלי חיים, אז זה מבריק מהבחינה הזו".

הוא נשוי לסיליה, לזוג שתי בנות, שתיהן נולדו בישראל, ושלושה כלבים (כולל כלב נחייה ישראלי), חתול אחד אותו הצילו ברמת גן, שני סוסים, אחד מהם הוא מאבן יהודה, חמישה כבשים, 27 תרנגולות ושתי כוורות דבורים.

מתיו גולד, בן 51, היה איש משרד החוץ ששימש כמזכירו של שר החוץ לשעבר דיוויד מיליבנד. כדיפלומט שירת גולד באיסלמבאד בפקיסטן ובטהרן, שם היה סגן ראש הנציגות של בריטניה, בהמשך הפך לשגריר בריטניה בישראל.

הוא סיפר כי "הקפיד ללכת לבית הכנסת בטהרן. זה היה גם אמצעי להביע תמיכה ביהודים שם וגם למסר לממשלת איראן שיש מעקב על איך היא מתייחסת למיעוטים שלה". מאז שהוא זוכר את עצמו, אמר גולד, "בנסיעות שלי לגן החיות של לונדון, או ברכיבה על אופניים, חשבתי שזו תהיה עבודה פנטסטית לנהל את הארגון הזה".

כעת, שלושה חודשים לאחר שהחל בעבודה שמנהל הגן, הוא אומר: "זו עבודה נהדרת, ארגון נפלא. משימה חשובה להפליא עבור כדור הארץ, יש לנו הזדמנות לחולל שינוי רציני בחיי לונדון, ובמצב חיות הבר בעולם".

שגריר בריטניה לונדון גן חיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד