כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הזדמנות להנצחה

מיזם מרגש מאין כמוהו לזכרו של הרב ישעיהו הבר

לפני כשנתיים היה נדמה לרגע כי מפעל חייו של הרב ישעיהו הבר זצ"ל נדם, אולם מאז הפעילות והמודעות לארגון החסד 'מתנת חיים' אך ורק התרחבה • במיזם מרגש לרגל חג החנוכה, יש לנו הזדמנות להכיר טובה ולו במעט למאמץ הגדול שהקריב למען כלל הציבור ולהאיר בתים רבים בישראל

מיזם מרגש מאין כמוהו לזכרו של הרב ישעיהו הבר
הרב הבר עם תורם ונתרם צילום: מתוך אתר מתנת חיים

לא בכל יום נקרית בדרכנו כזו הזדמנות: להנציח את מורשתו של דמות המופת אשר הפכה לקונצנזוס לאומי והביאה לעולם בשורה שחצתה ימים ויבשות.

לחצו כאן ותזכו במתנת חיים אמתית>>>

מתנת חיים אמתית

פעילות הקודש של 'מתנת חיים' אותה יזם וייסד הרב ישעיהו הבר זצ"ל, הפכה לשם דבר ואין כמעט אדם בארץ שאינו שמע עליה ואינו מזדהה עמה.

ההתגייסות ההמונית של עם ישראל עבור מטרה כה חשובה של תרומת כליה, מעוררת השתאות ואין לה אח ורע בכל העולם כולו (מדינת ישראל היא הראשונה בעולם בכמות תרומות הכליה לנפש!).

הארגון שפועל ללא מטרת רווח כלל, הפך לסמל של חסד ונתינה של אמת בארץ ובעולם כולו והוא עומד מאחורי עשרות סיפורים מצמררים, כאשר למעלה מ-1340 תורמים כבר נכנסו למאגר החסד האדיר של מתנת חיים. אנשים אשר נתנו חלק מעצמם עבור האחרים, ביניהם חולים שחייהם ניצלו בשל תרומת כליה שהגיעה ברגע האחרון וכן זוגות נשואים שתרמו כליה אחד לשנייה ולהפך.

מפעל החיים נדם לרגע
 
לפני כשנתיים נדהמו כולם מפטירתו הטראגית והפתאומית של הרב הבר זצ"ל בעקבות נגיף הקורונה והיה נדמה לרגע כי מפעל חייו שעמל עליו כה רבות, נגדע באחת. אולם דווקא האבל הגדול הביא רבים להכיר מקרוב את דמותו המופלאה ולהיוודע אף יותר למיזם החסד העצום שמציל נפשות פשוטו כמשמעו. מאז הפטירה המצערת, אשתו, הרבנית רחל הבר לקחה על עצמה את תפקיד יו"ר הארגון ועושה ימים כלילות יחד עם חברי הצוות, כדי להמשיך את מסורתו וצוואתו המופלאה בארץ ובעולם כשהיא צולחת את המשימה ביתר שאת.

במיזם מרגש לרגל חג החנוכה, יש לנו הזדמנות להכיר טובה ולו במעט למאמץ הגדול שהקריב הרב הבר למען הציבור ולהגדיל את להבת נר הזיכרון שלו יחד עם נרות החנוכה ולהאיר בתים רבים בישראל באמצעות תרומה שתסייע לעמותה להמשיך ולפעול עבור חולים רבים הזקוקים לכליה כדי להציל את חייהם ולאפשר להם להמשיך לחיות לצד משפחתם האוהבת עוד שנים רבות. כך נזכה גם אותם וגם את עצמנו במתנת חיים אמיתית.

לחצו כאן ותזכו במתנת חיים אמתית>>>

מתנת חיים תרומת כליה הרב ישעיהו הבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד