כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
התגנב ופגע בו מאחור

ניו יורק: אנטישמי תקף יהודי ושבר את ידו

גבר יהודי הותקף בניו יורק על ידי תוקף אנטישמי וידו נשברה, כך מסרה המשטרה. החשוד, ככל הנראה חסר בית, ברח ונלכד במצלמות אבטחה כשהוא מחזיק אופניים עם נגרר מלא בחפצים אישיים

ניו יורק: אנטישמי תקף יהודי ושבר את ידו
התוקף האנטישמי צילום: משטרת ניו יורק

האנטישמיות בארה"ב לא פוסקת לרגע. גבר יהודי הותקף בסנטרל פארק ניו יורק על ידי אנטישמי שצרח לעברו השמצות אנטישמיות, המשטרה חוקרת את האירוע כפשע שנאה. הקורבן בן ה-63 עבר בסנטרל פארק בסביבות השעה 19:30 ביום רביעי האחרון, כאשר התוקף, שתואר כאדם לבן בשנות ה-40 לחייו, התגנב ופגע בו מאחור.

האנטישמי צרח לעברו קללות ושיבח את הזמר האנטישמי קניה ווסט, שהצהיר לאחרונה מספר הצהרות אנטישמיות שעלו לו בחוזה של מיליונים. חברת אדידס הייתה בין מותגי הלבוש הפופולריים הרבים שניתקו קשרים עם ווסט, בעקבות הערותיו האנטישמיות החוזרות ונשנות בראיונות ובאינטרנט.

התוקף האנטישמי

לפי המשטרה, הקורבן היה שרוע על הקרקע, כשידו ושן אחת שלו שבורות. החשוד בתקיפה, ככל הנראה חסר בית, ברח ונלכד במצלמות אבטחה כשהוא מחזיק אופניים עם נגרר מלא בחפצים אישיים, יחד עם שלט שעליו נכתב "נכה רעב".

על פי דיווחים בתקשורת המקומית, לא בוצעו מעצרים, יחידת פשעי שנאה של משטרת ניו יורק חוקרת את האירוע. הקורבן הגיע בעצמו לבית חולים באזור שם טופל ושוחרר. המשטרה פרסמה תמונות של התוקף בתקווה שמישהו יזהה אותו. בזמן התקיפה הוא לבש ז'קט חום, מכנסיים בצבע בז', נעלי ספורט לבנות וכובע צבעוני.

אנטישמיות בארה"ב משטרת ניו יורק אלימות שבר ביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד