כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנטישמיות בלתי פוסקת

כתובות נאצה אנטישמיות התגלו בבית הספר

על שלט בבית ספר בארה"ב רוססה הכתובת "יהודים לא רצויים". וזאת ימים ספורים לאחר שנמסר שיעור בכל בית הספר על אנטישמיות, כך הודיע המנהל במכתב להורים. בנוסף, נמצאו כתובות נאצה נוספים באזור בשבועות האחרונים

כתובות נאצה אנטישמיות התגלו בבית הספר
כתובת הנאצה צילום: @StopAntisemites

משטרת מחוז מונטגומרי במרילנד ארה"ב, מחפשת את האחראי לכתובת נאצה נגד יהודים. על שלט בכניסה לבית הספר הוטבע הכיתוב "יהודים לא מוזמנים", וזאת, ימים ספורים לאחר שנערך שיעור בכל בית הספר על אנטישמיות. בנוסף משטרת המחוז חוקרת מספר כתובות נאצה אנטישמיות, אלמוני צייר צלב קרס בקניון מונטגומרי, שנמצא במרחק של כמה קילומטרים מבית הספר.

נשיא מועצת מחוז מונטגומרי, אוון גלאס, אמר ל'וושינגטון פוסט', כי "האנטישמיות נמצאת במגמת עלייה במחוז מונטגומרי, יש יותר ויותר אמירות חצופות מצמררות לאנשים יהודים כמוני ולקהילה הרחבה יותר", אמר גלס והוסיף כי תושבי המחוז מדווחים לו על תקריות אנטישמיות בתפקידו כחבר מועצה.

במכתב להורים ביקש המנהל רוברט דוד, מכל מי שיש לו מידע על הוונדליזם בבית הספר התיכון לדווח על כך, והוא עודד את ההורים לדבר עם תלמידים על אנטישמיות. לדבריו, אגודת הסטודנטים היהודית של בית הספר ארגנה שיעור לכל בית הספר על אנטישמיות. השיעור כלל תיאורים של תלמידים על החוויות האישיות שלהם בבית הספר התיכון.

בנוסף בחודש שעבר, המשטרה חקרה כתובות נאצה אנטישמיות, כולל צלבי קרס, וסיסמאות של עליונות לבנה, שנמצא באזור, כמו כן כתובות נאצה אנטישמיות אחרות נמצאו במקום סמוך.

מועצת המחוז, שקיבלה פה אחד החלטה לטיפול באנטישמיות בחודש שעבר, פרסמה הודעה ביום שבת על התקרית האחרונה. "אנחנו נגעלים וכועסים ללמוד על עוד גילוי של שנאה נגד הקהילה היהודית במחוז מונטגומרי", נכתב בהודעה. "המעשים האלה אינם רק חילול השטחים הציבוריים אלא פוגעים ומזיקים לכל קהילת מחוז מונטגומרי".

חבר המועצה גלאס אמר שהוא מעודד תושבים יהודים להמשיך ולדווח על מקרים של אפליה. "כשאנשים חווים או עדים לאנטישמיות, הם צריכים להשמיע זאת. הם צריכים להודיע ​​למשטרה. התלמידים צריכים ליידע את המורה או המנהל שלהם", אמר גלאס. "יש עלייה באנטישמיות לא משנה מה השנאה, עלינו להשמיע אותה בכל פעם שאנו רואים אותה".

כתובת נאצה כתובת גרפיטי אנטישמיות בארה"ב מרילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד