כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
במעמד פוסק הדור והאדמו"ר

הרב מ'העדה החרדית' מחה על מעשי האלימות ופציעת האישה

בבית המדרש של חסידות דושינסקיא נשמעה במוצאי שבת מחאה חריפה וחד משמעית בעקבות פציעתה של האם הצעירה מרת מירל בת רחל לאה שנפצעה בליל שישי מדרדור פח אשפה בוער. הגר"ע אופמן מהחסידות: "אין להם דעת תורה". וגם: מצבה העדכני של האישה שנפצעה

הרב מ'העדה החרדית' מחה על מעשי האלימות ופציעת האישה
הגאון רבי עמרם אופמן צילום: שמואל דריי

במוצאי שבת נערך בחצר חסידות דושינסקיא מעמד הכנה לחג החנוכה בהשתתפות פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך. 

כדברי הכנה נשא דברים הגאון רבי עמרם אופמן מרבני החצר ומו"ץ 'העדה החרדית' שהתייחס לפציעתה של האישה מירל בת רחל לאה בהפגנה הסוערת בליל שישי כתוצאה מהידרדרות הפח הבוער.

הגאון רבי עמרם אופמן מרבני קהילת דושינסקיא מחה נמרצות על האלימות ומעשי הפשע של אותם חבורת קיצונים שבהפגנתם בחמישי האחרון נפצעה אישה במצב קשה ולאחר מכן נאמרו בנוכחות פוסק הדור והאדמו"ר מדושינסקיא פרקי תהילים לרפואתה השלימה.

הרב אופמן הזכיר את הקיצוניים שאין להם "דעת תורה" ולא שומעים לקול הרבנים וגרמו לפציעתה של האישה שהיא שכנה בבניין שלו והוא מכיר אותה ואת משפחתה.

יצוין שהרב אופמן היה בעבר חבר רבני וועדת הרבנים לענייני תקשורת, ולמרות זאת הוא מתנגד למעשיהם של הקיצונים.

בתוך כך, אביה של הפצועה, הרה"ח ר' מאיר שלזינגר סיפר היום שברוך השם היו ניסים גדולים ביום שישי כשהובילו את בתו לחדר הניתוחים לניתוח מסובך, הדימום נעצר בנס והרופאים אמרו שהיא קבלה את חייה שוב במתנה תודה לה', היא כעת מורדמת ומונשמת ואף יש הטבה במצבה, הוא ביקש מאוד שימשיכו להתפלל. "כל תפילה וכל דמעה עוזרת ומצבה למרות ההטבה לא פשוט בכלל, אנא התפללו עבורה גם בזמן הדלקת הנרות ושנשמע בשורות טובות רפואות וישועות", אמר. 

בתוך כך, ראש העיר ירושלים משה ליאון עדכן הערב: "אני שב כעת מביקור אצל מירל, אם ל-11 ילדים שנפצעה מהתפרעות קיצונים, ונמצאת במצב קשה מאוד".

ליאון הוסיף ועדכן, "שוחחתי עם המשפחה על יד מיטתה ואמרתי להם כי עיריית ירושלים עומדת לצידם, ואני אישית קשוב לכל עזרה שיבקשו. אני פונה לגופי האכיפה ומבקש מהם לא להרפות עד אשר ימצאו האחראים למעשה".

העדה החרדית עמרם אופמן הרב משה שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד