כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נס חנוכה

פיגוע בחג: ירי בוצע לעבר תושבים שחזרו מהדלקת נרות

ירי בוצע לעבר אוטובוס אזרחי ביציאתו ממושב שא-נור לאחר טקס הדלקת נרות | בחסדי שמיים אין נפגעים | כוחות צה״ל פתחו בסריקות  

פיגוע בחג: ירי בוצע לעבר תושבים שחזרו מהדלקת נרות
תיעוד מזירת הירי צילום: בועז העצני

ירי בוצע הערב (ראשון) לעבר אוטובוס אזרחי בחורבות היישוב שא-נור שבצפון השומרון, לאחר טקס הדלקת נרות שהתקיים במקום, בתיאום עם כוחות הביטחון.

על פי הדיווחים מהמקום, שבעה קליעים נורו לעבר האוטובוס, אך בחסדי שמיים איש לא נפגע.

האירוע התרחש כאשר האוטובוס האזרחי יצא משא-נור לכיוון מבוא דותן. כוחות צה"ל פתחו בסריקות.

מדובר צה״ל נמסר: ״ירי לעבר אוטובוס אזרחי, בוצע מוקדם יותר היום, בסמוך לשא-נור בעת יציאתו מטקס הדלקת נרות שתואם עם כוחות הביטחון. אין נפגעים, נגרם נזק לאוטובוס״.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן מסר בתגובה לאירוע: "במקום שבו אין התיישבות יהיה טרור. לא סתם רוב הפיגועים בשנים האחרונות יצאו בין שכם לג'נין, איזור בו נעקרו היישובים, עוד הוכחה לכך שצריך להחזיר את היישובים ולבטל את חוק ההתנתקות".

מגרעין שא-נור נמסר: "נסיון לרצוח משפחות וילדים בלב הארץ - הוא הוכחה נוספת לכך שחייבים לתקן באופן מיידי ושלם את חרפת הגירוש. עזה הפכה מזמן לדרום לבנון וצפון השומרון הפכה להיות עזה. הטרור הרצחני הערבי לא ישקוט בשא-נור ולא ישקוט בתל אביב אם היהודים לא ירימו את ראשם ויבהירו לאויב מי בעל הבית ומהם חוקי המשחק".

ח"כ לימור סון הר-מלך שהשתתפה בטקס הדלקת הנרות מסרה: ״הגענו לכאן היום, כ-100 אנשים, נשים וטף לישוב שא-נור שפונה. בכל פעם כשאני מגיעה לשא-נור אני מתפעלת כתוצאה שהישוב פשוט מאיר לנו פנים״.

״עשרות המחבלים הערבים שקידמו את פנינו בירי, בקבוקי תבערה ואבנים, המחישו הערב שוב יותר מכל את ההחיצות והדחיפות שלנו להחזיר את ההתיישבות היהודית לצפון השומרון, שפינויה הוביל באופן ישיר להיווצרות מדינת טרור בלב הארץ. על ממשלת הימין שתוקם בעז"ה להעביר בהקדם האפשרי את הצעת החוק לביטול ההתנתקות, ולפעול להחזרת ההתיישבות לארבעת ישובי צפון השומרון - חומש, שא-נור, גנים וכדים״, מסרה הר-מלך.

 

פיגוע ירי נס חנוכה שאנור שא נור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד