כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא סוגרים את הדלת

המלך צ'ארלס יזמין את הארי ומייגן להכתרה

המלך צ'ארלס יזמין את הארי ומייגן להכתרתו, כאשר בני המלוכה מנסים בתקיפות לשמור על שתיקה, למרות התקפות של הארי ומייגן על משפחת המלוכה והפחדים ממה שיתפרסם בספר הזיכרונות של הארי שייצא בקרוב

המלך צ'ארלס יזמין את הארי ומייגן להכתרה
המלך צ'ארלס השלישי צילום: The Royal family

עם כל הדם הרע שיש בין ארמון המלוכה הבריטי לבין, הארי, הבן של המלך. דיווחים בבריטניה כי המלך צ'ארלס יזמין את הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל להכתרתו למרות הסרט החדש של הארי ומייגן מלא בהתקפות חדשות על משפחת המלוכה. מקורבים לארמון בקינגהאם אמרו ל'דייל מייל' שהדוכס והדוכסית מסאסקס יקבלו הזמנה לאירוע ההיסטורי במנזר וסטמינסטר שנקבע ל-6 במאי.

"הארי הוא בנו והוד מלכותו תמיד יאהב אותו, למרות שהדברים קשים כרגע, הדלת תמיד תישאר פתוחה", אמר אחד המקורבים לעיתון. מקור אחר אמר שזה לא סביר שההזמנה תבוטל בחודשים הקרובים, אפילו עם פרסומו של ספר הזיכרונות הקרוב של הארי, שגם הוא מלא בטענות נגד הארמון.

מטעם ארמון המלוכה נמסר לעיתון, כי רשימת האורחים להכתרה עדיין לא נסגרה. כזכור הארי ומייגן העלו האשמות רבות, שזינק למקום הראשון בפלטפורמה עם פרסום הסרט.

בהאשמות האחרונות הארי טען שהמלך צ'ארלס והנסיך וויליאם צרחו עליו כשאמר להם שהוא יעבור לארה"ב עם מייגן. "זה היה מפחיד שאחי צורח וצועק עליי, ואבי אומר דברים שפשוט לא היו נכונים, וסבתי ישבה שם בשקט וקצת קולטת הכל", אמר הארי בתוכנית. בחלק הראשון של הסדרה, הארי טען שהוא "ממש גדל והתחנך" על ידי "המשפחה השנייה" שלו באפריקה (הוריה של אשתו) לאחר שאביו נטש אותו לאחר מותה של הנסיכה דיאנה ב-1997.

ארמון בקינגהאם לא הגיב להאשמות החדשות. מקורות אמרו לעיתון שהארמון לא רוצה להשתתף בקרב מי יקבל את "המילה האחרונה" ומעדיף לשמור על הכבוד עם שתיקה.

המלך צארלס הארי ומייגן וויליאם וקייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד