כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המשגר שהפך לרמקול

המפכ"ל הפולני קיבל מאוקראינה מתנה שפצעה אותו

משגר רימונים ישן שהפך לרמקול וניתן במתנה על ידי אוקראינה למפכ"ל הפולני, פצע את מפקד המשטרה. המפכ"ל אמר כי הפיצוץ שפצע אותו בשבוע שעבר נגרם על ידי משגר רימונים - מתנה מאוקראינה. "כשהזזתי את משגרי הרימונים המשומשים, שהיו מתנות מהאוקראינים, היה פיצוץ"

המפכ"ל הפולני קיבל מאוקראינה מתנה שפצעה אותו
משגר רימונים צילום: Pixabay

מפקד משטרת פולין אמר כי הפיצוץ שגרם לו פציעה בשבוע שעבר נגרם על ידי משגר רימונים שקיבל במתנה מאוקראינה. דבריו של ירוסלב שימצ'יק מפקד משטרת פולין לתחנת רדיו מקומית ביום שבת האחרון, חשפו לראשונה פרטים על הפיצוץ שהתרחש בלשכתו בוורשה ביום רביעי האחרון.

משרד הפנים של פולין, שהכריז על התקרית בשבוע שעבר, לא אישר דיווחים בתקשורת לפיהם הפיצוץ נגרם על ידי משגר רימונים. אך מפקד המשטרה שימצ'יק אמר לתחנת הרדיו RMF FM של פולין שהוא קיבל שני מטולי רימונים משומשים כמתנה במהלך ביקור באוקראינה ושאחד מהם הפך לרמקול.

"כשהזזתי את משגרי הרימונים המשומשים, שהיו מתנות מהאוקראינים, היה פיצוץ", אמר שימצ'יק. הוא אמר שהוא הזיז את המשגרים למצב עמידה בזמן שהתרחש הפיצוץ. "הפיצוץ היה אינטנסיבי ועוצמת הירייה ניקבה את הרצפה ופגעה בתקרה", אמר. גורמים רשמיים אוקראינים הבטיחו למשלחת הפולנית שהמשגרים לא היו טעונים.

גם אזרח שעובד במשטרת פולין סבל מפציעות קלות אך לא הצריכו אשפוז. לא נמסרה תגובה ממשטרת אוקראינה או משירות החירום הממלכתיים של אוקראינה. הרשויות הפולניות חוקרות כעת את האירוע.

פולין מלחמת אוקראינה רוסיה רימונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד