כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פעמיים כי טוב

ראש ממשלת הודו בירך את נתניהו ולפיד בברכות נפרדות

נשיא טורקיה ארדואן, פרסם ביום ראשון הודעת ברכה ליהודי טורקיה לרגל חג החנוכה. ראש ממשלת הודו שיגר ברכה בעברית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו וברכה נפרדת ליאיר לפיד. שגריר איחוד האירופי בישראל איחל: "חג אורים שמח"

ראש ממשלת הודו בירך את נתניהו ולפיד בברכות נפרדות
תהילים צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90

ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי שיגר ברכה בעברית לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לרגל חג החנוכה וכתב. "חג חנוכה שמח לידידי נתניהו לחברים בישראל, ולכל מי שמציין את חג", צייץ מודי.

ראש ממשלת הודו צייץ בנוסף ברכה נוספת לראש הממשלה היוצא יאיר לפיד: "חג חנוכה שמח כבוד ראש הממשלה ‎יאיר לפיד, לך, לישראל ולכל החוגגים את החג".

גם דימיטר טזאנצ'ב, שגריר איחוד האירופי בישראל בירך את העם היהודי לרגל חנוכה: "בשם משלחת האיחוד האירופי בישראל, אני מאחל לכל עם ישראל חג אורים שמח".

גם נשיא טורקיה ארדואן, פרסם ביום ראשון הודעת ברכה ליהודי טורקיה לרגל חג החנוכה. "בעוד שאנטישמיות, איסלאמופוביה ושנאת זרים מאיימים על שלום חברתי כיום במדינות רבות, כמו גם על שלום עולמי, האחדות והסולידריות שמפגינים כל אזרחינו בארצנו בכבוד הדדי, באהבה ובהבנה - ללא כל אפליה - מהווה דוגמה יוצאת דופן למדינה ולכל העולם", אמר ארדואן.

שגרירות איחוד האמירויות פרסמה בחשבון הטוויטר שלה דברי ברכה לרגל חנוכה: "שגרירות איחוד האמירויות הערביות בתל אביב שולחת את איחוליה החמים ביותר לעם ישראל לרגל חג החנוכה ומאחלת לכולם חג של אור ואחווה".

איחוד אירופי חנוכה רג'פ טייפ ארדואן איחוד האמירויות נרנדרה מודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד