כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חשש ממהומות

המבצע לחילוץ עשרות ישראלים בפרו - נמשך

חברות ישראליות נערכות לטיסת חילוץ לכ-180 מטיילים מקוסקו ללימה היום בשעות אחר הצהריים שעון פרו, זאת בעקבות חשש מהסלמה במצב לאחר דיווחים במדינה על שביתה כללית שתיערך היום ושתוביל להפגנות רבות

המבצע לחילוץ עשרות ישראלים בפרו - נמשך
חילוץ הישראלים צילום: פספורטכארד מגנוס

היום בשעות הבוקר שעון פרו, חברת פספורטכארד ומגנוס ימשיכו לחלץ ישראלים ממוקדי סכנה במדינה.

חברות הביטוח נערכות לטיסת חילוץ לכ-180 מטיילים מקוסקו ללימה היום בשעות אחר הצהריים, שעון פרו, בעקבות חשש מהסלמה במצב, לאחר דיווחים על דיווחים על שביתה כללית היום שתוביל להפגנות רבות.

הישראלים השוהים במקום, כאמור חולצו לקוסקו. מחברות פספורטכארד ומגנוס נמסר כי הן יסייעו למבוטחי פספורטכארד להגיע לשדה התעופה בלימה ומשם יוכלו להסדיר לעצמם טיסות המשך. טיסת החילוץ של פספורטכארד תצא משדה התעופה בקוסקו Alejandro Velasco Astete Cusco International Airport (CUZ) בשעה 18:00 שעון פרו. ההגעה לשדה הינה עצמאית באמצעות תחבורה ציבורית.

למבוטחי פספורטכארד שיעלו על טיסת החילוץ ללימה יוטענו 250 דולר לכרטיס הפספורטכארד שלהם לטובת כיסוי הוצאות ההגעה לשדה בקוסקו או הוצאות נוספות אחרי ההגעה ללימה. מבוטחי פספורטכארד מתבקשים ליצור בדחיפות קשר עם חברות פספורטכארד או מגנוס איתור וחילוץ לרישום לטיסה, כדי שיסייעו בהגעה ללימה וביציאה מגבולות פרו, בחלון הזמן של השעות הקרובות.

מוקד החירום של פספורטכארד:
וואטסאפ-972-50-6708544+
טלפון- 972-98920930+

 

חילוץ פרו ישראלים לימה פרו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד