כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אין מסית גדול ממך"

היצירה שלעגה ליאיר לפיד וגרמה לו להגיב

הרשת סוערת בשעות האחרונות סביב ציוץ יוצא דופן של איש התקשורת ינון מגל שספק לועג ספק מסית נגד ראש הממשלה היוצא לפיד | האחרון הגיב וספג מתקפה אחת אפיים: "טול קורה מבין עיניך. אין מסית גדול ממך. אתה הרי טוען שאנו מגעילים"

היצירה שלעגה ליאיר לפיד וגרמה לו להגיב
יאיר לפיד צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל

איש התקשורת ינון מגל עורר אמש (ראשון) סערה לאחר שצייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד כשמעיניו בוערות שתי נרות והוסיף לצד זאת את המילים "שעשה ניסים לאבותינו".

תגובות רבות נרשמו לציוץ שעורר כאמור סערה רבתי עד כדי כך שאפילו מושא הציוץ עצמו ראה"מ לפיד הגיב למגל וכתב: "ינון, אני מאחל לך ולמשפחתך חג שמח. אם רצית לבאס את המשפחה שלי בחג, הצלחת."

ינון מגל השיב לו וכתב: "שלום מר לפיד, א. אני באמת לא מבין ממה נפגעתם, מה אנשים מקשקשים פה על הסתה, ומה מסית בתמונה שלך עם נרות חנוכה בעיניים? ב. אם כבר מדברים על הסתה, טול קורה מבין עיניך. אין מסית גדול ממך. אתה הרי טוען שאנו מגעילים, שלא משלמים מיסים וילדינו לא משרתים בצבא... ג. חג שמח לך ולמשפחה".

בנוסף ללפיד גם מצביעי ימין לצד מצביעי שמאל כמובן גינו את "היצירה האומנתית" והפצירו במגל למחוק זאת והיו מי שתקפו אותו על כך וספגו ממנו תגובות עוקצניות כמו שרק מגל יודע לנסח.

 

יאיר לפיד ינון מגל הסתה ברשת נרות חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד