י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאות הצטרפו

מיוחד: סדנת בת מצווה עם סיון רהב מאיר

הבת שלכם גם תהיה שם? מאות בנות כבר הצטרפו לסדנת בת המצווה עם סיון רהב-מאיר

מיוחד: סדנת בת מצווה עם סיון רהב מאיר
חגיגת בת מצווה צילום: unsplash

מחזור נוסף של סדנת בת מצווה עם סיון רהב-מאיר יתחיל בקרוב, ומאות בנות מרחבי הארץ והעולם כבר הבטיחו את מקומן. אז מה בדיוק הולך לקרות, ואיך הסדנה הפכה להיות כה פופולרית? הנה כל התשובות.

סדנת בת המצווה הראשונה התקיימה לראשונה בשיא הקורונה, כאשר החגיגות והאירועים בוטלו עבור בנות רבות. מאות בנות השתתפו במפגשים בזום, למדו יחד והתכוננו לבת המצווה. אימהות סיפרו כיצד הבנות נכנסו לזום בהתרגשות, שאלו שאלות מעניינות את סיון והשתתפו במשימות.

מאז נשלחו פניות רבות של הורים וגם של בנות ששאלו האם ומתי תיפתח עוד סדנה, ועכשיו זה קורה.

הנה הפרטים: הסדנה תתחיל ביום ראשון ח׳ טבת בשעה 18:00 (1.1.23), ותכלול 4 מפגשי זום עם סיון רהב-מאיר (בימי ראשון באותה שעה, שש בערב). במהלך הסדנה סיון תעביר תוכן רב על משמעות בת המצווה וכלים רלבנטיים לגיל ההתבגרות. בסדנה ישתתפו אורחים מעוררי השראה שיגיעו לזום, משימות שבועיות, והבנות ילמדו דברים חשובים כמו איך לדבר בציבור ואיך לכתוב דרשת בת מצווה.

התכנים הם לכל הגילאים, גם לפני בת מצווה וגם אחרי. הרבה משפחות שאלו אותנו אם הסדנה מתאימה להן אם הן חגגו בת מצווה לפני כמה חודשים. התשובה היא בהחלט כן, התוכן שנלמד הוא משמעותי ובעל ערך לכל אחת. הוא נוגע להתבגרות, לדימוי עצמי ולביטחון עצמי, ועוד.

אגב, גם לבנות שחוגגות בת מצווה רק בעתיד כדאי מאוד להצטרף כעת. הסדנה מיועדת בהחלט גם עבורן, ואין התחייבות שתתקיים סדנה נוספת בהמשך, לכן כדאי לנצל את ההזמנות.

ומה המחיר? גם כאן יש בשורה. עלות ההשתתפות נחתכה בחצי, במקום 350 ש״ח בסדנה המקורית בימי הקורונה, רק 180 ש״ח עכשיו! והפעם יש גם בונוס מיוחד: מפגש חגיגי בירושלים עם כל הבנות ועם סיון, למעוניינות. זה מפגש פיזי בו הבנות יוכלו להיפגש, ללמוד, להצטלם ולהכיר.

אז אם הבת שלכם בגיל המתאים (10-13) ואתם רוצים להעניק לה מתנה חווייתית ובעלת ערך משמעותי, שריינו מקום עכשיו בסדנה שיוצאת לדרך ממש עוד מעט, ביום ראשון ח׳ בטבת (1.1.23)

להרשמה כעת לחצו כאן>>>

בת מצווה סיוון רהב מאיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד