כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

עם אזיק לרגלו: פורץ הרכבים שב לבצע את זממו

כשאזיק אלקטרוני מוצמד לרגלו, ניצל תושב ירושלים אישור יציאה ממעצר בית שניתן לו מבית משפט, לטובת פריצות לכלי רכב וגניבת רכוש וכסף. לאחר שנעצר על ידי המשטרה, הוגש נגדו כתב אישום

עם אזיק לרגלו: פורץ הרכבים שב לבצע את זממו
עצור מובל באזיקים צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו השוהה בתנאי מעצר בית, ניצל על פי החשד את חלון הזמנים שניתן לו ע"י בימ"ש, במהלכו רשאי לצאת מביתו כשאזיק אלקטרוני על רגלו, לטובת הפשע.

בתאריך 3.11 התקבל דיווח מבעלת רכב כי רכבה נפרץ והחלון הקדמי בו נופץ, זאת בזמן שחנתה בעיר לביקור משפחתי. שוטרי תחנת עוז שהגיעו למקום יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, החלו מיד בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים בזירה. ממצאים אלו נשלחו אל מעבדת הזיהוי הפלילי במשטרת ישראל, ולאחרונה התחקו חוקרי המשטרה אחר זהותו של החשוד במעשה.

כנגד החשוד הוצא צו מעצר בבימ"ש ונערכו פעולות לאיתורו. בתאריך 11.12 החשוד נעצר על ידי בלשי תחנת עוז והועבר לחקירת במשטרה בגין עבירות פריצה לרכב, הפרת הוראה חוקית ועוד.

במסגרת החקירה, הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט מעת לעת. אתמול (ראשון) עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד, הגישה יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום נגדו בבית המשפט.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עברייני הרכוש במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו", נמסר מהמשטרה.

מעצר בית פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד