כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הגרלת ההחלומות

דירת היוקרה הזולה בישראל: מפרט איכותי ונוף להר הבית

מה הייתם אומרים אם היינו מגלים לכם על פנינת נדל"ן יוצאת דופן בירושלים שהדרך לזכות בה היא באמצעות תשלום סכום מצחיק של מאות שקלים בלבד. אז הנה אנחנו מספרים לכם על הגרלת דירת החלומות של קרן עם ישראל חי והדרך בה אתם יכולים להשיג אותה • בקרוב תתקיים ההגרלה גדולה בשידור חי

דירת היוקרה הזולה בישראל: מפרט איכותי ונוף להר הבית
דירת הפאר צילום: עם ישראל חי

בימים של משבר דיור כולנו מקווים למצוא מציאה יוצאת דופן של דירה, שהיא גם איכותית וגם במחיר השווה לכל נפש. מה תגידו אם נגיד לכם שיש לנו דירה בשבילכם במחיר מאות שקלים בודדים עם מפרט יוקרתי, מיקום ייחודי ונוף מרהיב, אל לא פחות ולא יותר הר הבית.

לחצו כאן והשתתפו בהגרלת החלומות>>>

קרן עם ישראל חי בראשות שמואל סקט מציעה לכם הזדמנות לדירה מפוארת בשכונת ארנונה היוקרתית בירושלים במסגרת ההגרלה השנתית המתקיימת זאת השנה החמישית. בדירה ישנם שני חדרי שינה, שני חדרי שירותים, אמבטיה, פינת אוכל מרווחת, מטבח בעיצוב יוקרתי. את הנוף יוצא הדופן תוכלו לראות מהמרפסת היפיפייה. בנוסף תוכלו ליהנות בבניין מחדר כושר, מעליות שבת, חנייה מקורה, מחסן ושמירה בשעות הערב והלילה כאשר בשבתות ובחגים אף קיימת שמירה של 24 שעות, המאפשרת לכם סוף שבוע רגוע ובטוח.

השכונה מציעה לכם שורה של בתי כנסת קרובים בנוסחים שונים ואפילו קבר רחל נמצא במרחק קצר. בנוסף ישנו פארק שעשועים לטובת הילדים ותחבורה ציבורית נגישה, בין אם מדובר על הגעה לכל מקום בירושלים במהירות ובין אם הגעה לאזור המרכז באוטובוס ישיר היוצא סמוך לבניין.

כאמור, הדרך להשיג את הדירה היוקרתית היא באמצעות השתתפות בהגרלה השנתית של קרן עם ישראל חי. בין המשתתפים שקנו כרטיסים נערכת הגרלה מסודרת, בהשתתפות עורכת דין המוודאת כי הכל נעשה כחוק כנדרש. במהלך השנה שעברה הועברה ההגרלה בשידור חי בו צפו עשרות אלפים בשידור ישיר ובמייל שנשלח אליהם, בהנחיית העיתונאי ידידיה מאיר. השנה תתקיים ההגרלה בהנחיית מנחם טוקר עם הופעה של הזמר ארי גולדוואג.

אז אם גם אתם חולמים על דירה משלכם ואם גם אתם תוהים האם יוקר המחייה יאפשר לכם, הנה הזדמנות יוצאת דופן שכדאי לכם למהר ולנצל. 600 שקלים בלבד לכרטיס הגרלה. זה כל מה שצריך כדי להשתתף בהגרלה על הדירה היוקרתית. הגרלה משנת חיים במחיר מצחיק שתאפשר לכם תוך מספר שבועות להיות בעליה של דירה כמו שתמיד חלמתם. אז תתעוררו ותמהרו ורכשו כרטיס להגרלה הגדולה על דירה של קרן עם ישראל חי.

לחצו כאן והשתתפו בהגרלת החלומות>>>

עם ישראל חי הגרלת החלומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד