כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
שוב לעג ללפיד

יאיר שרקי נגד ינון מגל: "ממשניאי השם"

לפיד הדליק נר שני של חנוכה בצהריי היום כשעדיין היינו בנר ראשון וזכה שוב ללעג מצידו של איש התקשורת ינון מגל. יאיר שרקי מהערוץ המתחרה הצעיר ממנו בכשני עשורים תקף את מגל ולימד אותו פרק בדרך ארץ

יאיר שרקי נגד ינון מגל: "ממשניאי השם"
יאיר שרקי/ינון מגל צילום: אריה לייב אברמס/אבשלום ששוני, פלאש 90

ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד הדליק נר שני של חנוכה בצהריים בישיבת סיעת 'יש עתיד' השבועית בכנסת. אשי התקשורת ינון מגל לעג לו שוב על כך שאנחנו עדיין בנר ראשון של חנוכה. "לפיד של צהריים, אנחנו בנר ראשון, הוא מדליק נר שני".

העיתונאי יאיר שרקי מ'חדשות 12' תקף בתגובה את ינון מגל ואמר: "הדלקת נרות חנוכה זה דבר יהודי. וכן, לפיד הקדים כאן את שעת ההדלקה בשעה וחצי, כדי שגם בישיבת סיעת יש עתיד יציינו את החג. פרסום הנס הוא ערך יהודי חשוב. מה שלא יהודי זה ללעוג ולנסות להרחיק יהודי אחר מהיהדות. ינון מגל לא דואג להלכה, אלא דואג מכך שלפיד מדליק נרות".

שרקי הוסיף ותקף את מגל: :הוא, ועוד חבורה של משניאי השם שלקחו מונופול על היהדות, היה מעדיף שיהיה שם עץ אשוח כדי שהעולם יתחלק לטובים ורעים. "יהודים כשרים" כמו מגל, וכל השאר. אבל חנוכה, למרות הלעג והבוז של מגל, הוא חג ששייך לכל היהודים, גם ללפיד. אפילו אם הדלקת הנר שלו לא בזמן ההלכתי המדויק. חג שמח".

רק לפני פחות מ-24 שעות עורר ינון מגל סערה תקשורתית כשפרסם תמונה של יאיר לפיד כששתי נרות נעוצות בתוך עיניו. לפיד חרג ממנהגו והגיב לו. 

יאיר שרקי ינון מגל יאיר לפיד הדלקת נרות חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד