כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האם הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים אותך בגוגל?

  פתחתם עסק חדש ואתם רוצים שכל העולם ידע מזה, או לפחות קהל היעד? או שאולי העסק שלכם כבר רץ תקופה ארוכה אבל הלקוחות פתאום הפסיקו לזרום? כך או כך כדאי לעשות חושבים – מי הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם ואיך אפשר להגיע אליהם בצורה היעילה ביותר?

האם הלקוחות הפוטנציאלים שלך מחפשים אותך בגוגל?
שיווק גוגל צילום: FREEPIK

שיווק אינטרנטי – איך עושים את זה?

הפרסום של היום שונה בתכלית השינוי מהפרסום של פעם, אם פעם בשביל פרסום לקהל ייעודי כמו תושבים של אזור מסוים או עובדים של חברה מסוימת, כל מה שהיה צריך לעשות הוא לתלות שלטים ולחלק פליירים באזור הנכון, הרי שהיום, כשהכל קורה ברחבי הרשת, קשה יותר להגיע לקהל היעד הספציפי שאותו אתם מחפשים. אז איך בכל זאת אפשר להגיע ללקוחות פוטנציאלים? חברה לקידום אתרים היא התשובה למה שאתם מחפשים.  שיווק ברחבי הרשת זו מלאכת מחשבת, שמי שלא מצוי בה, יהיה לו מעט קשה להבין מי נגד מי ומה הן הפעולות היעילות ביותר שניתן לבצע על מנת למקסם את פרסום העסק. מלבד קידום אתרים במנועי חיפוש כמו גוגל ונוספים, ניתן לשווק את העסק שלכם גם ברשתות חברתיות מוכרות. עם זאת, פעילות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם לא בהכרח מתאימות לכל עסק. היא יכולה להתאים כאשר העסק שלכם פונה לקהל יעד שככל הנראה נוכח ברשתות החברתיות הללו ויכול להיפגש עם פרסומים שלכם בכל מיני הזדמנויות, אבל עליכם להביא בחשבון את המאפיינים המיוחדים שלה.

קידום אתרים למגזר החרדי

מה קורה כאשר קהל היעד הוא מאד מסוים, ובכלל לא פעיל ברשתות החברתיות, וגם הפעילות שלו ברחבי הרשת היא מוגבלת? המגזר החרדי הוא דוגמה מצוינת לכך שעל מנת להגיע אליו עם פרסומים של בית העסק, צריך להיות בקיא בכל נבכי החברה המסוימת ולדעת כיצד ניתן להגיע אליהם גם באמצעות רשת האינטרנט. ישנן כמה חברות שמתעסקות עם קידום אתרים ובראשן GalyamStudio כמובן. לכן, כדאי לבדוק אילו מן החברות יכולות לעזור לכם להגיע עם פרסום העסק שלכם למקומות הנכונים ברחבי האינטרנט.

בין היתר, חברה לקידום אתרים תוכל לתת לכם שירות יעיל, בתנאי שהיא יודעת עם איזה קהל יעד יש לה עסק. המגזר החרדי אכן משתמש ברשת האינטרנט אך לעיתים משתמש במכשירים עם גישה מוגבלת לאינטרנט, בגלל ענייני כשרות וצניעות, ולכן צריך חברה לקידום אתרים שתצליח לקדם את האתר של העסק שלכם באופן כזה שיגיע גם למגזר החרדי.

מהם היתרונות של קידום אתרים בגוגל ביחס לשיווק אחר?

לכל שימוש באינטרנט לשם שיווק ופרסום יש את היתרונות והחסרונות שלו. רשתות חברתיות לדוגמה, שהוזכרו כאן בתחילת המאמר, מתאימות לקהל יעד צעיר יותר הנוכח ברשתות החברתיות באופן יום יומי. אם מדובר על קהל יעד יותר רחב, מומלץ להסתמך על קידום אתרים במנועי חיפוש מוכרים, כשהמוכר ביותר הוא כמובן מנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים בגוגל יכול להבטיח לכם שמרבית מהאוכלוסייה שמחפשים שירות הדומה לזה שבית העסק שלכם מציע, יגיעו אליו ביתר קלות. משמע – פרסום אפקטיבי.

איך מוצאים חברה לקידום אתרים מומלצת?

ראשית, אם יש לכם חברים, מכרים או בני משפחה שגם להם יש עסק שדורש קידום ופרסום באינטרנט, והם כבר יצרו קשר עם חברה המקדמת אתרים בגוגל ובמנועי חיפוש נוספים, בקשו מהם המלצות וחוות דעת.  חשוב לבחור שירות של חברה שנעים לעבוד איתה ומבינה את מהות בית העסק שלכם. במידה ואין סביבכם מי שימליץ, גם אתרי אינטרנט שגולשים כותבים בהם חוות דעת יכולים להיות יעילים.

גוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד