כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בגלל לבושו ומראהו

אישום: חשד באזרח, ירה לעברו ופצע אותו קשה

לבית המשפט המחוזי בעיר הוגש כתב אישום נגד ראובן שיין (32), תושב רמת בית שמש, וזאת לאחר שירה לעבר אדם שעורר את חשדו ופצע אותו לפני כחודש

ארכיון
ארכיון צילום: Pixabay

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ראובן שיין (32), תושב רמת בית שמש, וזאת לאחר שירה לעבר אדם שעורר את חשדו ופצע אותו לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, בזמן שהנאשם המתין לטרמפ בתחנת אוטובוס בצומת כוכב יעקב על מנת להגיע לביתו, נפגע העבירה הגיע למקום ועורר את חשדו בגלל לבושו ומראהו. לאחר שהנאשם סבר כי החיילת בעמדה הסמוכה לא תוכל להתמודד עם האירוע הוא ניגש לנפגע העבירה ושאל אותו לאן פניו מועדות, אז החל נפגע העבירה לצעוק לעברו כי אין זה עניינו לאן הוא נוסע, תוך שהוא צועד לכיוון הנאשם ומנופף בידיו.

בתגובה, שלף הנאשם אקדח, בו החזיק ברישיון, וירה לעבר מרכז גופו של נפגע העבירה 3 יריות ממרחק של כ-5 מטרים. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לנפגע העבירה פצעים חמורים בגופו, הוא פונה לבית החולים, טופל במספר ניתוחים וכיום מאושפז בבית החולים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על הארכת תנאי השחרור שנקבעו בעניינו, בין היתר מעצר בית מלא, וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
 

ירי כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד