י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טכניקה ייחודית

הצייר המחונן: "שאבתי השראה מגדולי ישראל"

אילן בלוך יליד ניו ג'רזי יוצר פורטרטים דיגיטליים ייחודיים ואמנות המייצגת את כל מגוון היהדות. הוא גדל על ספרי צדיקים והחל לצייר בגיל צעיר. הוא פיתח שילוב של הבעה מציאותית ומסוגננת באמצעות טכניקה דיגיטלית ייחודית

הצייר המחונן: "שאבתי השראה מגדולי ישראל"
פורטרט דיגיטלי צילום: אינסטגרם @lensartstreet

אילן בלוך חרדי מניו ג'רזי ארה"ב, בן 38, עושה אמנות כבר 15 שנה, את הציורים שהוא מוכר באתר שלו הוא מכנה "ציורים דיגיטליים" ומפרסם את חלקםן בחשבון הטוויטר שלו. הוא מספר ל'בחדרי חרדים' כי התחיל לעשות תמונות כאלה בסוף 2021. "אני שואב הרבה השראה מגדולי ישראל, אז באופן טבעי בחרתי לעשות תמונות מרהיבות כאלה. אני גם מגוון כדי לתת השראה לאנשים, וככה מצליח להגיע לקהל מגוון".

הוא מספר כי את ההשראה הוא שאב מימיו בישיבה, "בתור בחור, למדתי בישיבת 'ראשית' בבית שמש, בישיבת ברכת מרדכי בביתר אצל הרב יעקב פרידמן, אז מטבע הדברים לקחתי את הרוחניות גם לפרנסה".

אילן בלוך יליד ניו ג'רזי ארה"ב, יוצר פורטרטים דיגיטליים משמעותיים וייחודיים ואמנות המייצגת את כל מגוון החוויה היהודית. הוא גדל על ספרי סיפורים על צדיקים והחל לצייר בגיל צעיר. הוא עיצב את סגנונו ושיטתו בצורה מעוררת השראה, תמונות שלו נמכרות בכל העולם. הוא התחיל עם צבעי אקריליק שמתייבש מהר, אך בסופו של דבר פיתח צורה מיוחדת ומסוגננת באמצעות טכניקה דיגיטלית ייחודית.

ציוריו של אילן משתרעים מדיוקנאות רבנים מכל גדולי ישראל ועד לנופי ישראל, הם הוליסטיים, כאשר הרקע בתמונה מוסיף נופך, הרבה מהרעיונות הוא מאלתר במהירות "תוך כדי תנועה" והתוצאה מרהיבה. עבודתו של אילן הוצגו במגזינים יהודיים מפורסמים בארה"ב.

תמונות רבנים מנהיגים רבנים ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד