כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
אינטואיציה טובה

הפך למיליונר: זכה שש פעמים בפרס הראשון

גבר אמריקאי גרף את הפרס הראשון בלוטו שש פעמים ברציפות עם אותם מספרים. הוא ניחש את המספרים המנצחים בשש הגרלות של $25,000 כל חודש לכל החיים. כשנשאל מדוע קיבל את ההחלטה המוזרה לקנות שישה כרטיסים באותה הגרלה, הוא תיאר זאת כ"אינטואיציה"

הפך למיליונר: זכה שש פעמים בפרס הראשון
הזוכה המאושר צילום: Massachusetts State Lottery

מזל מטורף לגבר אמריקאי, הודות לאינטואיציה שלו, הוא זכה בפרס לוטו שש פעמים ברציפות עם אותם המספרים. ריימונד רוברטס האב מפול ריבר, מסצ'וסטס, ארה"ב , השתמש במספרים שהם שילוב של תאריכי יום נישואין וימי הולדת.

מפעל הפיס של מסצ'וסטס מסר בהצהרה שרוברטס זכה בשישה פעמים $25,000 כל חודש לכל החיים בהגרלה Lucky for Life. רוברטס החליט לקחת סכום חד פעמי עבור חמישה מהכרטיסים הזוכים, מה שהביא לו סכום של 390,000 דולר חמש פעמים, שפירושו 1.95 מיליון דולר.

עבור הכרטיס השישי, הוא בחר לקחת 25,000 $ לחודש לכל החיים. כשנשאל מדוע קיבל את ההחלטה המוזרה לקנות שישה כרטיסים באותה הגרלה, הוא תיאר זאת כ"אינטואיציה".

כשנשאל מה הוא רוצה לעשות עם המזומן, הוא אמר שהוא מתכנן לקנות לעצמו אופנוע חדש ולעלות על הכביש לפני שיתכנן מה לעשות עם השאר. הוא לא הזוכה היחיד, המוכר שמכר את הכרטיס יקבל בונוס של 5,000 דולר לשישה כרטיסים, כלומר בסך הכל 30,000 דולר, כמענק על כך שמכר את הכרטיסים הזוכים כפי החוק בארה"ב.

לוטו מדינת מסצ'וסטס זכיה בלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד