כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הילדים המיוחדים של 'עלה' זכו לביקור מרגש והיסטורי של זקן ראשי הישיבות הגרב"ד פוברסקי

רה"י הגרב"ד פוברסקי אמר בפני המשתתפים באירוע המרגש כי "אנחנו מקבלים דין שמים באהבה כל מה שהקב"ה גוזר הכל לטובה. שתדעו שכל דמעה ודמעה עולה לכיסא הכבוד. גם אם אנחנו לא יודעים את הסיבה, אנחנו יודעים שכל מה שהקב"ה עושה הכל לטובה. העשייה של כל אנשי הצוות של 'עלה' היא מצווה גדולה, מצווה שאין כמותה. ממש הצלת נפשות "מחיה מתים במאמרו". ימלא השם משאלות ליבכם לטובה בכל העניינים"

הילדים המיוחדים של 'עלה' זכו לביקור מרגש והיסטורי של זקן ראשי הישיבות הגרב"ד פוברסקי
עלה צילום: ברוך הלוי

רגעים מרגשים והיסטוריים נרשמו במסיבת החנוכה השנתית והמרגשת של רשת ׳עלה׳, שהתקיימה ביום שני, נר ראשון של חנוכה, בהשתתפות מאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות.

'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות ההון האנושי של עלה, מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

במסיבת החנוכה המרגשת שהתקיימה בקמפוס הגדול של 'עלה' בצפון בני ברק, עבור הילדים ובני משפחותיהם בהשתתפות הצוותים המקצועיים העובדים במסירות מידי יום, הופיע במיוחד ראש ישיבת פוניבז' הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א. 

המשתתפים קיבלו את פניו של ראש הישיבה בהתרגשות רבה על שהטריח עצמו להגיע במיוחד לכבדם במעמד. 

רה"י הגרב"ד פוברסקי אמר בפני המשתתפים באירוע המרגש כי "אנחנו מקבלים דין שמים באהבה כל מה שהקב"ה גוזר הכל לטובה. שתדעו שכל דמעה ודמעה עולה לכיסא הכבוד. גם אם אנחנו לא יודעים את הסיבה, אנחנו יודעים שכל מה שהקב"ה עושה הכל לטובה. העשייה של כל אנשי הצוות של 'עלה' היא מצווה גדולה, מצווה שאין כמותה. ממש הצלת נפשות "מחיה מתים במאמרו". ימלא השם משאלות ליבכם לטובה בכל העניינים".

מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה', הרב יהודה מרמורשטיין, פתח בדברים נרגשים וקיבל את פני ראש הישיבה: "כאן בבית מקדש מעט שיש לנו פה, אנחנו זוכים להדליק את נר החנוכה לא רק עכשיו, אלא בכל ימות השנה. אנחנו מתפללים שנוכל להעביר את האור לבתים הגדולים והחשובים. ראש הישיבה הבין שאנחנו צריכים את החיזוק הזה ואני מודה מקרב לב למרן ראש הישיבה שהגיע למעמד המיוחד כדי לחזק את הצוות ולעודד את הילדים המתמודדים ואת בני משפחותיהם".

במהלך האירוע בנוכחות ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי כובד ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין לשאת דברי ברכה. בדבריו הודה לראש הישיבה שהטריח את עצמו לבוא ולברך את הילדים היקרים והחביבים ואת אנשי הצוות המסורים. "אחד מזכויות הקיום של עיר כמו בני ברק היא בזכות היותה עיר של תורה וחסד", אמר ראש העיר. "העיר קיימת בזכות ארגונים כמו 'עלה' שפועלים בעיר. אני רוצה לברך גם את ההורים שמוסרים את נפשם כדי לגדל את הילדים המיוחדים האלו, וגם את הצוות המסור של 'עלה' ואת המייסד הרב יהודה מרמורשטיין, שביחד עם בנו הרב שלמה מנהלים מוסדות לתפארת בעיר בני ברק ומחוצה לה".

בשיאו של האירוע, שהותיר את חותמו על כל המשתתפים, עברו הילדים המיוחדים לקבל באופן אישי את ברכתו של רה"י הגרב"ד פוברסקי, שחילק מטבעות שוקולד לילדים המיוחדים, כשהוא מתעניין במצבו האישי של כל אחד ואחד ומברך את הילדים בחמימות כשדמעות חמות זולגות מעיניו. הילדים וההורים שהגיעו להיות עימם ביום המיוחד הזה עמדו נרגשים והודו להנהלת 'עלה' על רגעי האושר המיוחדים במסיבת חנוכה שהותירה עליהם רושם עז.

עלה הגרב"ד פוברסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד