כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשעה טובה

ישועת זאת חנוכה: הסגולה המיוחדת לזיווגים

נס ופלא בהיכלא דרשב"י: בחצות הלילה המסוגל של "זאת חנוכה", תתקיים הסגולה המיוחדת למצפי ישועה וזיווג שרבים נושעו בה, על ידי מאות לומדי רשת הכוללים "רינה של תורה" • סדר התפילה שנתקן ע"י מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל ונערך בבית מדרשו מדי שנה, יתקיים השנה לראשונה בהוראת גדולי ישראל שליט"א על ציונו הקדוש של התנא האלוקי רשב"י זיע"א במירון

ישועת זאת חנוכה: הסגולה המיוחדת לזיווגים
המעמד הנשגב צילום: יח"צ

אלפים כבר זכו, והשנה בס"ד, זו הישועה שלכם בשעה טובה ומוצלחת: בליל נר שמיני של חנוכה, חצות הליל של "זאת חנוכה" הנודע בסגולת ברכתו, יעתירו המוני בית ישראל במעמד הרבים הנודע, כפי סדר הסגולה המיוחדת הנהוגה ביד עמלי התורה שע"י "רינה של תורה", אשר יעמדו בתפילה המיוחדת בראשות גדולי ישראל שליט"א.

שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן>>>

המעמד נודע כסגולה בדוקה ומנוסה לפליטת ישועה ולהקמת בית נאמן בישראל. סגולת הקודש שע"י "רינה של תורה" תתקיים כפי שהתקין מרן שר התורה זצוק"ל אשר עמד בראש המעמדות בבית מדרשו, והיא מפורסמת בדבר הישועות הרבות, הגלויות והמוכחות אשר נודעו בקרב השמות שהוזכרו במעמד תפילת זאת חנוכה אשתקד.

כידוע, בשנותיו האחרונות מרן הגר"ח זצוק"ל יצא מגדרו לחזק את קיום מעמד תפילה זה אחר הלימוד, ואף הוסיף באורח נדיר "בלי נדר אם יהיה בכוחי אתאמץ גם אני להשתתף עמכם", לפי שראה בכך פתח ישועה של ממש להמוני מצוקות ישראל.

בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, השנה יתקיים מעמד הרבים הנודע באתרא קדישא מירון, להעתיר פני שוכן מעונה ולעורר רחמים בזכותו של התנא האלוקי רשב"י זיע"א אשר עליו נסמכים ישראל בשעת הדחק.

כנהוג, מאות האברכים יעתירו בתפילה המיוחדת המתוקנת למעמד לאחר סדר לימוד של ג' שעות בתענית דיבור להגביר זכות התפילה לטובת מבקשי ישועה. סדר הלימוד יתקיים בהיכל ישיבת אור הרשבי"י, ולאחריו יצטרפו להמוני ישראל בציון הקדוש למעמד התפילה המסוגלת, כאשר בשעת חצות הלילה יזכירו מאות עמלי התורה שם שם ובקשתו, בכוונת הלב והרגש, ולאחריהם יאמרו אותיות קר"ע שטן וי"ג מידות של רחמים בזעקה ותחינה להיוושע במהרה בזאת השנה.

לפני התיבה יעתירו הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א ראש ישיבות אורחות תורה, ועמו הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א משגיח ישיבת מיר, ועימם הגאון רבי צבי יהודה אדלשטין שליט"א בנו ממשיך דרכו של הגאון הגדול רבי יעקב אדלשטין זצוק"ל אשר בכוח תפילתו ברגש ובתחנונים מעורר בבכי את כל המשתתפים לנצל שעת הכושר ולפעול ישועות.

שמות להזכרה במעמד הקדוש ניתן למסור כאן>>>


ד
וד זר

בנוסף, באופן נדיר, תתקיים בחצות ליל "זאת חנוכה" אף הסגולה הידועה "תפילת חשאין" הנהוגה ביד עמלי התורה שע"י "רינה של תורה". סדר הסגולה המיוחדת לעת רצון זו בסוד הסגולה המופלאה, יתקיימו כפי שהורה וסמך ידו מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל אשר עמד תמיד בראש המעתירים. סגולה זו המועילה אף למקרים קשים ל"ע, תתקיים לאחר לימוד שעות רצופות על ציונו הקדוש של מרן החזון איש זיע"א וציון בעל הפלאות הסנדלר הקדוש זיע"א.

סגולת קודש זו נודעה כאות ומופת, וסדר התפילה המתוקן במיוחד לעת הזאת, מסוגל כדבר "תפילת חשאין", ובו מוזכרים שמות המצפים לישועה ללא שיידעו שמתפללים עבורם, כמבואר אשר הדבר מעורר זכות מיוחדת, בשקט וללא עין הרע חלילה.

לאור התנאים המיוחדים לקיום סגולה זו, מהנהלת "רינה של תורה" נמסר כי הציבור מתבקש בכל לשון של בקשה שלא להגיע לבית החיים בשעת תפילת החשאין המסוגלת. המעוניינים להזכיר שם יקיריהם במעמד הקדוש ניתן למסור זאת כאן >>>

התפילה תיערך על ידי משלחת מצומצמת של מופלגי תורה אשר יעמדו ויעתירו בעד כל המוזכרים הנזקקים לישועה, וישפכו שיח לבקש רחמים בעת רצון מסוגלת זו. בראש המעתירים יעמוד הגאון המקובל רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א ראש הכוללים "רינה של תורה", ויזכירו בה כל שם בפרטות עם בקשתו בזמן קדוש ומסוגל זה.


רינה של תורה מעוכבי זיווג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד