כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
כוחות גלויים וסמויים

זה מספר חודשים: המצוד המשטרתי אחרי הקטין ממאה שערים

במשך חודשים שוטרי ובלשי משטרת ישראל עושים מאמץ ללכוד קטין, תושב שכונת מאה שערים, לו מייחסים שורה של עבירות רכוש ואלימות. במסגרת המצוד אחריו, בוצעו בימים האחרונים שלוש פשיטות בשכונה, באחת מהן נתפס הקטין אך הצליח להימלט מידי הבלשים. כל הפרטים

זה מספר חודשים: המצוד המשטרתי אחרי הקטין ממאה שערים
הפשיטה על מאה שערים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

זה חודשים ארוכים שמשטרת מחוז ירושלים ותחנת לב הבירה מנהלים מרדף רציף ומאסיבי אחר קטין ממאה שערים, לו הם מייחסים מספר פעולות אלימות על רקע קנאי. בין היתר, הקטין חשוד בתקיפתו של ראש עיריית ירושלים, משה ליאון.

בימים האחרונים גם ימ"ר חברו למאמצים ללכוד את אותו קטין. המרדף אחריו כולל מאמץ מודיעיני של אנשי המודיעין ממחוז ירושלים, רחפנים מעל מאה שערים, איכון סלולרי, הפעלת סוכנים סמויים מחופשים לחרדים, ובימים האחרונים אף נערכו שלוש פשיטות של כוח משטרה הכולל צוותי בילוש, שוטרי תחנת לב הבירה, מש"ח וצוותי יס"מ ומג"ב שנכנסו לתוככי מאה שערים במאמץ ללכוד את אותו קטין.

הפשיטה על מאה שערים. צילום: ישי ירושלמי

במשטרה מייחסים לקטין פגיעה בראש העיר משה ליאון וגרימת נזק לרכבו בעת שזה ביקר בערב חג הסוכות בשכונת הבוכרים בעיר. בנוסף, חושדים במשטרה כי הקטין היה שותף להצתת חנות סלולר בשכונת גאולה לפני כחודשיים, ופריצה והיזק לחנות סלולר נוספת. עוד נחשד אותו קטין, אחריו כאמור מתנהל מצוד, כי הוא קשור להצתת כלים הנדסיים כבדים בעבודות הרכבת הקלה בעיר, וכן שנטל חלק בתקיפת האוטובוס שנתקע בשכונת מאה שערים בשבוע שעבר לאחר שהושחתו צמיגיו.

כאמור, בימים האחרונים המשטרה פשטה שלוש פעמים על שכונת מאה שערים, יום אחר יום, בכוחות גדולים, זאת לאחר מידע מודיעיני שהגיע אליהם לפיו הקטין שוהה בשכונה. באחת הפשיטות, צוות של ארבעה בלשים הצליח ללכוד את החשוד, אך הוא הצליח להשתחרר מאחיזתם ולהימלט.

היום (שלישי) המשטרה שוב פשטה על שכונת מאה שערים והפעם בכוחות מאוד גדולים וחריגים בניסיון ללכוד את הקטין. במהלך הפשיטה כוחות הבילוש נכנסו למספר מקומות ציבוריים של הנטורי קרתא בכדי לבדוק אם הקטין נמצא שם, גם הפעם החשוד לא נמצא, הכוחות יצאו מהשכונה והמאמץ למצוא אותו עדיין נמשך.

מאה שערים מצוד חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד