כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מונולוג מצמרר

ניצול התאונה המשותק פגש את נתניהו בכנסת והתרגש

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו פגש את אלון פז שהגיע עם מיטתו לתוככי המשכן כשהוא עטור בטלית ותפילין | פז שמשותק ומונשם ריגש את נתניהו כשאמר: "יש רק מילה אחת שאני אומר לבורא עולם - תודה" נתניהו השיב לו "האמונה באלוקי ישראל יכולה לתת הרבה כח"

ניצול התאונה המשותק פגש את נתניהו בכנסת והתרגש
נתניהו ואלון פז צילום: מתוך הטוויטר של נתניהו

פגישה מרגשת נערכה היום (שלישי) במשכן הכנסת בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לבין אלון פז שהגיע עם מיטתו לתוככי המשכן כשהוא עטור בטלית ותפילין.

"אני אכן משותק ומונשם אבל איני אדם מסכן", אמר פז לנתניהו, זה שאני במצב הזה, זו זכות, מודה לבורא עולם על מי שאני ועל מה שאני ועל איך שאני" המשיך פז ואמר, "מעולם לא שאלתי מדוע זה קרה דווקא לי, יש רק מילה אחת שאני אומר לבורא עולם - תודה, אם זה מה שבחרת בשבילי, זה כנראה הכי טוב שיכול להיות עבורי" סיים פז את המונולוג המרגש בפני נתניהו.

"האמונה באלוקי ישראל יכולה לתת הרבה כח" השיב לו נתניהו שאף המליץ לפז לקרוא את המכתב של אחיו שנפצע במלחמת ששת הימים, "אתה תקרא את זה ותבין את זה יותר מכל אדם אחר" סיים נתניהו את הפגישה המרגשת בין השניים.

אחיו של נתניהו - יוני, נפצע בקרב על דרבשיה בשעה שניסה לעזור לחייל פצוע ונותר מוגבל בתנועה במרפקו.

למעשה, כבר 12 שנים שאלון פז מתגורר בבית החולים הסיעודי בית רבקה אשר בפתח תקוה. כל הזמן הזה הוא מרותק למיטתו ומחובר למכונת הנשמה. 

פז נפצע קשות בתאונת דרכים סמוך לנתניה, מצבו הידרדר בעקבות הפציעה והוא נותר משותק בכל גופו. מאז הוא חי בבית החולים ויוצא ממנו רק אחת למספר חודשים בליווי רפואי צמוד.

אמונה יהדות בנימין נתניהו כנסת ישראל אלון פז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד