כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ישועות מעל דרך הטבע

אל הנער הזה התפללתי: זכה להיפקד בילדים עשור שנים מהחתונה

מכתב מרגש מאיש חינוך שהגיע השבוע למשרדי האתר ההיסטורי 'שילה הקדומה' מספר על סגולת המקום המקודש בו שכן המשכן מאות שנים | הסיפור המלא

אל הנער הזה התפללתי: זכה להיפקד בילדים עשור שנים מהחתונה
תפילת חנה בשילה צילום: באדיבות המצלם

סגולתו של אתר המשכן בשילה הקדומה ידועה ומפורסמת ורבים הם הנוהרים למקום להיפקד בדבר ישועה ורחמים. בימים האחרונים הגיע למשרדי הנהלת האתר ההיסטורי מכתב מרגש מי., איש חינוך ממרכז הארץ, ששיתף במעשה פלא שזכה לו בעקבות תפילה מעומק הלב במקום בו ביקשה חנה ל'זרע אנשים' ונפקדה בשמואל הנביא.

במכתב ששלח להנהלת האתר מתאר י. את הישועה העצומה לה זכה במהלך סיור במרכז המבקרים של האתר 'שילה הקדומה': "הסיור היה מרגש מאוד. בעיקר היה רגע מעצים ומרטיט כאשר עמדתי במקום הפונה אל מקום המשכן והתפללתי בכל לבי וביקשתי שתפילותיי יענו.

"בסיוון תשע"ב התחתנתי" מספר י. "ובמשך שנים ארוכות לא זכינו להיפקד בזרע של קיימא. התפללו ובכינו, קיווינו וייחלנו, אך לא זכינו. התמודדנו עם הקושי העצום והניסיון הבלתי נגמר הזה יום יום שעה שעה. כל סגולה אפשרית - עשינו. כל רב, מקובל, פוסק - אצל רבים ועצומים ביקרנו. היינו בקברי צדיקים ואצל הצדיקים בחייהם. אבל כל הניסיונות לא השיגו את התוצאה המיוחלת.

"והנה, בחודש תמוז תשפ"א, כאשר הגעתי לשילה הקדומה במסגרת סיור עם הצוות הרוחני בישיבה בה אני מלמד, אמר המדריך במרכז המבקרים שסגולה נפלאה להתפלל על זרע של קיימא במקום בו התפללה חנה ע"ה ונפקדה בשמואל הנביא. וכמו בכל מקום אחר, זכיתי להתפלל גם במקום זה והבטחתי שבעזרת השם בלי נדר, אם בתוך שנה ניפקד וייוולד לנו ילד – אפעל לטובת המקום הקדוש.

ואכן, זכינו להיפקד בבן זכה בחודש אב תשפ"ב, מעט יותר משנה מאז התפילה במקום המקודש. גם אם אנסה לכתוב במלים את מידת האושר העצומה, לאחר תריסר שנים של נישואין, לא אצליח" בעל המעשה ממשיך בתיאור הניסים והנפלאות בהם חזה לאורך כל התקופה עם הלידה".

 

שילה תפילת חנה חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד