כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תיעוד מצומת רמות

זקן הרבנים עבר תאונה והמשיך להיות שקוע בגמרא

רכבו של זקן הרבנים הגאון רבי אביגדור נבנצל היה מעורב בתאונת דרכים בצומת רמות בירושלים, אך הדבר לא הסיח את דעתו. הרב המשיך ללמוד ברכב בו כריות האוויר נפתחו, כאילו לא קרה דבר. צפו בווידאו המיוחד

זקן הרבנים עבר תאונה והמשיך להיות שקוע בגמרא
הרב נבנצל לאחר התאונה צילום: הקבלן ישראל פלדמן

מחזה לא שגרתי נראה הבוקר (רביעי) בצומת רמות בירושלים: רכבו של הגאון רבי אביגדור נבנצל, רבה של העיר העתיקה וזקן רבני ישראל, היה מעורב בתאונת דרכים שבחסדי שמים הסתיימה ללא נפגעים. 

כוחות ההצלה שמיהרו נדהמו לראות את הרב נבנצל יושב ברכבו ופותח את הגמרא כאילו לא אירע דבר, למרות הנזק שנגרם לרכב. החובש ישי רובן שהגיע למקום רצה להעניק לרב טיפול רפואי, אך הרב אמר שהוא רק מרגיש כאבים ברגליים והמשיך לשקוע בתלמודו. 

הקבלן ישראל פלדמן שנכח במקום ותיעד את המחזה, מספר בהתרגשות ל'בחדרי חרדים': "הגעתי למקום להעניק עזרה, ואז לנגד עיני נראה מחזה שלא ראיתי מעולם, הרב ממרומי שנותיו יושב ולומד כאילו לא אירע דבר. הצעתי את עזרתי, אך הרב השיב בחיוך והמשיך ללמוד". נהגו של הרב פונה לבית החולים. 

סיפור דומה אירע בחודש כסלו בשנת תשע"ט, הרב נבנצל חווה תאונה לא קלה בדרך למודיעין עילית, רכבו נהדף בעוצמה אדירה, גם אז הרב ישב ברכבו, והמשיך לעסוק בתורה בהתמדה גדולה. 

צפו בווידאו הנדיר מהתאונה בצומת רמות

הרב אביגדור נבנצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד