כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בבית חב"ד בבירה

חמקו מהמהומות והגיעו להדלקת נרות חנוכה

בני הקהילה, תיירים ומטיילים ישראלים שחמקו מהמהומות בפרברי פרו על ידי השגרירות הישראלית שחילצה אותם - חגגו נר שלישי של חנוכה בבית חב"ד בבירה לימה. בהדלקת נר שלישי כובד שגריר ישראל בפרו מר ערן יובן, ולאחריה יצאו כולם בשירה וריקודים

חמקו מהמהומות והגיעו להדלקת נרות חנוכה
הדלקת נרות בבית חב"ד בפרו צילום: באדיבות המצלם

עשרות יהודים - בני הקהילה, תיירים ומטיילים ישראלים שחמקו מהמהומות בפרברי המדינה על ידי השגרירות הישראלית שחילצה אותם משם בסיוע חברות פספורטכארד ומגנוס, חגגו נר שלישי של חנוכה בבית חב"ד לימה שבפרו בראשות הרבנית שרה בלומענפעלד.

לאחר עמל אינטנסיבי של שבועות הושגו האישורים הנדרשים להצבת המנורות הציבוריות במוקדים מרכזיים ברחבי העיר והאירוע המרכזי יצא לדרך, ככל שהתקרב תאריך האירוע צצו מניעות ועיכובים בנוסף למצב המדיני בשל מעצרו של הנשיא לשעבר שהודך בהפיכה, הייתה דאגה רבה שהאירוע לא יוכל להתקיים, שעות לפני האירוע צוות בית חב"ד שלח מכתב באמצעות 'אגרות קודש' להצלחת האירוע, והכל הסתדר באופן ניסי.

עשרות ילדים מבני הקהילה השתתפו בפעילות חינוכית מהנה בבית חב"ד ולאחריה יצאו כולם לרחובה של עיר לפרסם את הנס, בצומת המרכזית של רחוב סלברי שבה מוצבת המנורה הגדולה מזה עשרות שנים.

בהדלקה של נר שלישי כובד שגריר ישראל בפרו מר ערן יובן, ולאחריה יצאו כולם בשירה וריקודים. כמו כן את האירוע כיבדו בנוכחותם ראש הקהילות היהודיות בפרו מר חיים אטון, ראשת העיר הנכנסת הגב' ננסי ביסורגה, משפחת וצוות השגרירות ועוד אישים נכבדים.

בסיום האירוע נערכו הגרלות על פרסים יקרי ערך ברוח החג. לאחר מכן התיישבו כולם להתוועדות חסידית, רבים שיתפו את הנוכחים על נס חנוכה ועל הנס הפרטי של כל אחד שהוביל אותו למקום הזה יחד עם התקווה שיביא את כולנו לנס הכללי של הגאולה האמיתית והשלימה.

חב"ד פרו לימה פרו חנוכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד