כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נאלץ לעבור ניתוח

מחלקת ילדים פונתה לאחר שגבר הופיע עם קליע ממלחמת העולם

מחלקת ילדים בבית חולים בצרפת פונתה באופן זמני לאחר שרופאים גילו שחפץ זר קטן שנכנס לתוך גופו של מטופל הוא פגז ארטילרי עתיק. הודעת בית החולים אישרה כי הגבר בן ה-88 היה במצב "בריאות תקין" לאחר שהקליע של כחמישה או שישה סנטימטר הוסר לבסוף מגופו

מחלקת ילדים פונתה לאחר שגבר הופיע עם קליע ממלחמת העולם
הקליע שהוצא מגופו צילום: @acommonlawyer

גבר מבוגר שהגיע למרכז חירום בטולון, צרפת, עורר חשש על פצצה לאחר שרופאים הבינו כי פגז קטן ממלחמת העולם הראשונה נמצא בגופו. כך אמר אחד מאנשי צוות בית החולים לאתר החדשות הצרפתי VAR-Matin.

"אנחנו רגילים למצוא חפצים יוצאי דופן שהוכנסו לגוף, אבל זה לא ראינו אף פעם" אמר. לאחר שהמנהלים בבית החולים הבינו עם מה הם מתמודדים, הם ארגנו פינוי חלקי של המחלקות הסמוכות - במיוחד מחלקת הילדים.

הנהלת בית החולים אישרה כי היה "מצב חירום שהתרחש מ-21:00 עד 23:30 במוצאי שבת האחרון, שדרש התערבות של צוות לסילוק פצצות, פינוי חירום למבוגרים וילדים".

"היינו צריכים לנהל את הסיכון במסגרת מיוחדת", אמר מנהל בית החולים יאן לה בראס. "כאשר יש ספק, נקטנו בכל אמצעי הזהירות". מקור בבית החולים אמר כי מחלקות הנשים והיולדות התנהלו כמעט כרגיל במהלך "איום הפצצה" המוזר, אך שאר בית החולים נסגר למשך זמן החירום.

מומחי סילוק פצצות, שהגיעו למקום, קבעו כי קיימת אפשרות קטנה של פיצוץ. "הם הרגיעו אותנו כשסיפרו לנו שזה פריט אספנים ממלחמת העולם הראשונה, שהיה בשימוש הצבא הצרפתי". מכיוון שלא ניתן היה לשלוף את החפץ בבטחה, המנתחים נאלצו לחתוך את בטנו של האיש כדי להסיר אותו.

הודעת בית החולים אישרה כי הגבר החולה בן ה-88 היה במצב "בריאות תקין" לאחר שהקליע של כחמישה או שישה סנטימטר הוסר לבסוף.

צרפת קליע מלחמת העולם הראשונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד