כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"עברתי תקיפות אבל לא כזו"

הפקח ביקש אישור נסיעה והותקף: "יכול היה גם לדקור אותי"

פקח 'אגד' בן 63 לחייו שביקש בסך הכל מנער להציג בפניו אישור נסיעה באוטובוס הותקף על ידו פיזית | "הרגשתי שוק והשפלה, אני לא ילד. אתה יוצא לעבוד ולא יודע איך תחזור"

הפקח ביקש אישור נסיעה והותקף: "יכול היה גם לדקור אותי"
אילוסטרציה צילום: pixabay

פקח 'אגד' מרדכי כהן, בן 63, הותקף אתמול (רביעי) באוטובוס בחולון בידי נער שסירב להציג את אישור הנסיעה שלו. הנער חבט בפקח עם הטלפון הנייד שלו ונמלט. בשיחה עם 'כאן חדשות', שחזר שחזר: "היה נער שלא רצה לתת את הפרטים שלו, פתחתי את המצלמה והוא הדף אותי. הוא הסתובב ונתן לי את הטלפון בראש". 

"זה מה שאנחנו עוברים כל יום", טען והמשיך. "רואים מבקרים ולא אוהבים אותנו וזה מגיע גם לאלימות. הרגשתי שוק והשפלה, אני לא ילד. הוא יכול היה גם לדקור אותי, מי יודע? אתה יוצא מהבית לעבודה ולא יודע איך תחזור. עברתי כמה אירועים ב-31 השנים שאני באגד, עברתי תקיפות אבל לא כזו. כואב, כואב לי שאנשים מרימים יד ולא מכבדים אותנו בעבודה". 

סמנכ"ל המנהל ב'אגד', ניר לנדאו, מסר לאחר התקיפה: "בשנים האחרונות גדל והולך מספרם של נוסעים בתחבורה ציבורית שאינם מתקפים, חלקם הגדול בשוגג ומקצתם במזיד, כאשר הם נכנסים לאוטובוסים ברחבי הארץ. יש לשבח את הפקחים על פועלם החשוב, לעיתים תחת תנאים של אלימות פיזית ומילולית שהיא מנת חלקם באופן יומיומי".

"זהו מצב בלתי נסבל. אנו מצפים ממשטרת ישראל וגורמי החוק והאכיפה להגביר את ההרתעה והענישה כנגד אלה המעזים לנקוט באלימות מילולית ופיזית כנגד משרתי הציבור נהגים ופקחים גם יחד. בימים אלו אנו מכשירים למעלה מ-100 פקחים חדשים לאוטובוסים של אגד כדי לצמצם ככל הניתן את תופעת 'נסיעות החינם' באוטובוסים של אגד".

תקיפה אלימה אגד פקח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד