כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"הבטחתי לרבי אלעזר אבוחצירא"

הח"כ מיש עתיד חשף סיפור אישי וריגש את חברי הכנסת

ח"כ סימון דוידסון מ"יש עתיד" ריגש את יושבי הוועדה בכנסת כששיתף סיפור אישי שאירע לו עם רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל כאשר הבטיח לרב כי העסק שהקים יהיה סגור בשבת | "הוא נתן לי כזו סטירה (של חיבה) יצאתי מהחדר והתעלפתי, השיבו את נפשי במשהו מתוק" סיפר דוידסון

הח"כ מיש עתיד חשף סיפור אישי וריגש את חברי הכנסת
הדיון בוועדה צילום: צילום מסך

ח"כ סימון דוידסון מ"יש עתיד" הצליח אמש (רביעי) לרגש את יושבי הוועדה בכנסת כששיתף סיפור אישי שאירע לו עם רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל.

"בשנת 2006 הקמתי קאנטרי קלאב בנתניה" סיפר דוידסון ליושבי הוועדה, "השותף של אבא של אשתי היה אדם חרדי, שאמר לי - "לפני שאתה פותח את הקאנטרי תיסע לקבל את ברכתו של רבי אלעזר בבאר שבע", דוידסון מספר שהגיע בשעת לילה מאוחרת לביתו של רבי אלעזר, "הגבאי אמר לי להוריד את העגיל שהיה נעוץ באוזני" שיתף דוידסון את ההתרחשות המלאה באותו לילה.

"נכנסתי, והוא התחיל לשאול אותי שאלות שאפילו הרואה חשבון הכי טוב לא שאל אותי," סיפר דוידסון. "ואז הוא שאל אותי אם אני אהיה פתוח בשבת" שחזר הח"כ מיש עתיד, "הסתכלתי עליו, עניתי לו - לא!, אהיה סגור בשבת!".

רבי אלעזר זצוק''ל שאל את דוידסון אם הוא מבטיח, הוא השיב לו שכן. דוידסון המשיך בתיאורו: "הוא נתן לי כזו סטירה (של חיבה) יצאתי מהחדר והתעלפתי, השיבו את נפשי במשהו מתוק", סיים הח"כ את המעשה כשהוא מציין שמועדון הספורט שפתח לפני כמה שנים סגור בשבת וברוך השם נוחל הצלחה וברכה גדולה.

מי שהתרגש ולא נשאר חייב היה ח"כ אוריאל בוסו מש"ס ששיתף את הסרטון בציוץ בטוויטר וכתב: "מהרגעים היפים יותר בוועדה. שאפו ח"כ סימון דוידסון".

דוידסון הושבע לכנסת ביולי 2021 לאחר התפטרות סגן שר החוץ עידן רול באמצעות החוק הנורווגי, הוא כיהן כחבר בוועדת החינוך, התרבות והספורט, וועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, בכנסת זו (ה-24) עמד בראשות ועדת המשנה לספורט הישראלי ופעל לקידום הספורט.

לקראת הבחירות לכנסת העשרים וחמש הוצב במקום ה-23 ברשימת יש עתיד לכנסת, ונבחר לכנסת בשנית לאחר שהמפלגה זכתה ב-24 מנדטים.

 

שמירת שבת יש עתיד כנסת ועדה רבי אלעזר אבוחצירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד