כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מחברים את כל החלקים

רשת איקאה עם בשורה חשובה למגזר החרדי

'בחדרי חרדים' בשיתוף ג'וביק, בפרויקט מיוחד בו ניתן זרקור ייחודי על חברות שהתאימו משרות לאורח החיים במגזר החרדי, מבחינת אווירה והלימה תרבותית • היום נסקר את אחת מחברות מוצרי הבית הגדולה בעולם - איקאה ונשוחח עמם על העבודה החוויתית בחנויות ונברר מיהו העובד האידיאלי עבורם

רשת איקאה עם בשורה חשובה למגזר החרדי
רשת איקאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90
  • ספרו לנו קצת על החברה

איקאה נוסדה בשנת 1953 על ידי אינגבר קמפרד, שהתחיל את דרכו במכירת מוצרים מדלת לדלת בעיר אלמהולט שבשבדיה. כיום, קרוב ל-80 שנה אחרי, איקאה היא מותג בינלאומי לריהוט ועיצוב הבית, עם מאות חנויות במעל 50 מדינות ברחבי העולם.  המוטו האיקאי הוא ליצור חיי יום יום טובים יותר עבור כמה שיותר אנשים. עברנו כברת דרך מאז תחילתנו הצנועה, אך החזון של איקאה ליצור חיי יום-יום טובים יותר עבור אנשים רבים ככל האפשר נותר בעינו.

המודל, הרוח והאווירה האיקאית הופך את מקום העבודה לכזה בו תרגישו שאתם עובדים בסביבה מעוררת השראה, מהנה ודינמית. בישראל כיום יש 5 חנויות- בנתניה, ראשון לציון, קרית אתא, באר שבע ואשתאול (סמוך לבית שמש), וכן שתי חנויות לתכנון ועיצוב מטבחים בנמל תל אביב ובפתח תקווה.

לחצו כאן למגוון משרות הדרושים באיקאה>>>

  • אלו משרות אתם מציעים כיום?

שלל משרות מגוונות, והכי חשוב- לכולם! אנו מגייסים למגוון רחב של תחומים: שירות, מכירות, לוגיסטיקה, תפעול, עיצוב, מסעדות. במשרות מלאות וחלקיות, לא נדרש ניסיון קודם- הכשרה עלינו! בימים אלו אנו פותחים את אזור המטבח והמסעדות באיקאה אשתאול ומגייסים לתחום זה למגוון רחב של תפקידים.

  • מה הפלוסים המרכזיים בעבודה בחברה שלכם?

מגוון- אנחנו מעודדים את העובדים שלנו לבצע תפקידים שונים, ורבים מעובדינו עוברים בין תפקידים יותר מפעם אחת במהלך הקריירה המקצועית שלהם באיקאה.

גמישות- עבודה גמישה במשמרות המאפשרת לשלב עבודה ובית, או עבודה ולימודים. יש גם משרות מלאות וחלקיות, משרות קבועות וזמניות. צרו איתנו קשר ונדע להתאים את המשרה עבורכם.

קידום- באיקאה מאפשרים מסלולי קידום ופיתוח אישי וניהולי. אנו מאמינים בקידום פנימי, בתוך הבית, ונותנים הזדמנויות רבות לכלל העובדים - העובדים זה הנכס הכי חשוב שלנו
. אנחנו מכשירים את העובדים להתקדם בחברה לתפקידים ניהוליים ומקצועיים, ומלווים אתכם בדרככם- עד שתצליחו! וכל זה עם בטחון תעסוקתי.

תנאים נוספים- אנו מספקים לעובדים ועובדות שלנו תנאים סוציאליים ותנאי רווחה מעולים, מתנות בחגים ימי הולדת ובאירועים, חדר אוכל מסובסד לעובדים, בונוסים שנתיים, הנחות בחנויות ועוד.

  • איזה ערך מוסף מעניקה החברה לעובדים החרדים?

בכל חנויות איקאה ישנם מטבחים כשרים למהדרין, הן במסעדות החנות והן בחדר האוכל של העובדים כך שניתן לאכול במקום ללא חשש. ניתן להשתלב במגוון מחלקות, בהיקף משרה מלאה או חלקית. אנחנו מכבדים האחד את השני, מעודדים גיוון ומקבלים את הצרכים השונים של אנשים שונים ומאפשרים לכולם להשפיע ולתרום מניסיונם וכישוריהם.
כמו כן, בחנויות ישנם בתי כנסת לתפילה והלכה למעשה מספר לא מבוטל של עובדים חרדים כבר עובדים בחברה.

  • מי הוא העובד האידיאלי עבורכם?

העובדים שלנו חשובים לנו! חשוב לנו שירגישו שהם מקבלים את הכבוד וההוקרה שמגיעים להם, כי העובדים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהצלחת הארגון. כל תפקיד וכל משרה אצלנו היא  משמעותית ותורמת להתפתחות העסקית וכך אנו מאמינים ומתנהלים. אנו מעריכים ומעודדים אנשים שמשתפים את הרעיונות שלהם ותורמים לשיפור העבודה ומנהלים מידי שנה פאנל שולחנות עגולים על מנת לשמוע ולהבין מהעובד מה הצרכים שלו, מה חסר לו במקום העובדה ומה הדברים החיוביים שחשוב שנשמר.

  • איזה ערך מוסף מעניקים העובדים החרדים לחברה?

העובדים החרדים המשולבים אצלנו במגוון המחלקות מביאים עמם ערך מוסף ביכולות הלמידה הגבוהות שלהם, ההתמדה, והיציבות התעסוקתית.  

  • טיפ לראיון עבודה אצלכם.

אנו מאמינים באנשים! איקאה היא מקום המאפשר לעובדיו לגדול, ליצור, ללמוד, להתפתח, להתקדם ולהצליח. טיפ מאיתנו לראיון מוצלח- פשוט להיות אתם!  

לחצו כאן למגוון משרות הדרושים באיקאה>>>

איקאה ג'וביק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד