כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הנהלת חברת 'וויז' שיבחה את הפרויקטים המורכבים של תלמידות תוכנית קמא-טק

במסגרת טקס הסיום החגיגי של 'בוטקאמפ' שנערך ע"י ארגון "קמא-טק" בשיתוף פעולה עם חברת 'וויז', הציגו קבוצה של תלמידות חרדיות, בוגרות הסמינרים המובילים, את הפרויקטים שביצעו במסגרת הלימודים וזכו לשבחים רבים מהנהלת חברת וויז # מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "אני רוצה להודות למנכ"ל וייז בעבר נועם ברדין שיצר את הקשר הראשוני, ומנכ"ל וייז ישראל גיא ברקוביץ׳ על התמיכה האדירה והעצומה שלו לכל אורך הדרך"  

הנהלת חברת 'וויז' שיבחה את הפרויקטים המורכבים של תלמידות תוכנית קמא-טק
מימין, הרב משה פרידמן מנכ״ל קמא-טק, גיא ברקוביץ׳ מנכ״ל הפיתוח של וייז בישראל, רן דוידוביץ׳ ראש צוות פיתוח בחברת וייז, הרב שלום דמן מנהל תחום ה צילום: באדיבות קמא טק

במסגרת טקס הסיום החגיגי של 'בוטקאמפ' שנערך ע"י ארגון "קמא-טק" בשיתוף פעולה עם חברת 'וויז', הציגו קבוצה של תלמידות חרדיות, בוגרות הסמינרים המובילים בציבור החרדי – את הפרויקטים שביצעו במסגרת הלימודים וזכו לשבחים רבים מהנהלת חברת 'וויז'. את הפרויקטים המורכבים ביצעו התלמידות בליווי מנטורים של חברת 'וויז' ואל הטקס המיוחד שבמסגרתו הוצגו העבודות, הגיעה הנהלת החברה ששיבחה את עבודת התלמידות ואת שיתוף הפעולה עם קמא-טק.

תוכנית הסמינרים של קמא-טק, מתקיימת מזה מס' שנים, ובמסגרתה מוסיפים שכבת הכשרה נוספת במדעי המחשב לתלמידות הסמינרים החרדים, ולאחר מכן מתקיים 'בוטקאמפ' בתחומים ספציפיים, בשיתוף חברות ההייטק הגדולות. לאחמ"כ משולבות בוגרות התוכנית כעובדות מן המניין בחברות ההייטק המובילות. התכנית מתקיימת בליווי גדולי ישראל, ובשיתוף עם מנהלות ומנהלי הסמינרים, ענקיות הטכנולוגיה וחברות הההייטק המובילות ובשיתוף גורמים נוספים.

תוכנית הסמינרים של קמא-טק ברוך השם גדלה וצמחה, וכיום ב"ה ישנן מאות רבות של בוגרות שהשתלבו במיטב חברות ההייטק בישראל – ביניהן: גוגל, מיקרוסופט, אפל, אמזון, אינטל, סיסקו,התעשייה האווירית, ווסטרן דיגיטל, אפלייד מטריאלס, אאוטבריין, אינפינידאט, דל, קוואלקום, אלוט, וואווי, בנק הפועלים, ועוד ועוד.

מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן אמר בטקס החגיגי: "אני רוצה להודות למנכ"ל וייז בעבר נועם ברדין שיצר את הקשר הראשוני, מנכ"ל וייז ישראל גיא ברקוביץ׳ על התמיכה האדירה והעצומה שלו לכל אורך הדרך, לרן דוידוביץ' שהוביל את כל הפרויקט מהצד של וייז בכישרון רב, בלב גדול ורחב וברצון טוב ללא גבולות. למנטורים היקרים, שנתנו מחוכמתם, מניסיונם ומהלב הגדול שלהם, ולצוות קמא-טק שעשו לילות כימים להצלחת הפרויקט וליוו את הבוטקאמפ מכל האספקטים בצורה יוצאת דופן ולתלמידות המצטיינות שהשקיעו ועשו פרויקטים מרשימים ביותר שהפליאו את רואיהם וקידשו שם שמים בהליכותיהן".

רן דוידוביץ' ראש צוות פיתוח בחברת 'ווייז' אמר כי :"התלמידות עברו מסע מדהים שכלל העמקה בשורה של טכנולוגיות, כלים ושיטות של שיתוף פעולה בצוות אחת עם השנייה, והצליחו להוציא לאור פרוייקטים טכנולוגיים מורכבים שכללו אתגרים רבים ללא ויתורים, והצגה מרשימה של התוצאות״

אחת התלמידות אמרה בטקס הסיום, שהדבר החשוב ביותר שלמדה בחודשים הללו הוא שאין כזה דבר בלתי אפשרי. "גם מה שנראה ברגע הראשון בלתי אפשרי, אם חושבים שוב, עם יצירתיות, מאמץ, בלי לוותר, בסוף רואים שגם הבלתי אפשרי הוא אפשרי".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד