כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תלונות רבות

הבעייה המוזרה שמתרחשת באייפונים | ככה הגיבו ב'אפל'

בימים האחרונים התקבלו תלונות רבות של משתמשי אפל על בעיה מוזרה שהחלה להופיע במכשירים - בעיקר מסוג אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס | על פי הפרסומים, בעת אתחול (כיבוי והדלקה) מופיעים על המסך פסים ירוקים וצהובים שנעלמים לאחר מספר שניות

הבעייה המוזרה שמתרחשת באייפונים | ככה הגיבו ב'אפל'
אייפונים, אפל צילום: pixabay

בפורומי התמיכה של MacRumors ושל Reddit החלו בימים האחרונים להופיע תלונות רבות של משתמשי אפל על בעיה מוזרה שהחלה להופיע במכשירים - בעיקר מסוג אייפון 14 פרו ואייפון 14 פרו מקס.

ע"פ הדיווח ב'וואלה' התקלה מתרחשת בעת אתחול (כיבוי והדלקה) מופיעים על המסך פסים ירוקים וצהובים שנעלמים לאחר מספר שניות, בנוסף, עדויות אחרות מספרות כי אותם קווים מהבהבים ומרצדים.

בפניות שנעשו לשירות התמיכה של חברת אפל נמסר כי הבעיה אינה תוצאה של פגם בחומרה של האייפון אלא באג בעדכון מערכת ההפעלה iOS 16. משתמשים ב-Reddit מספרים כי הבעיה החלה להופיע לאחר עדכון iOS 16.2, על אף שחלק אחר מדווחים כי הבעיה קיימת כבר בגרסאות ישנות יותר של iOS 16.

יש לציין כי אפל בוחנת כעת את iOS 16.3 עם מפתחים ובודקי בטא ציבוריים, אך העדכון צפוי לצאת רק בתחילת השנה הבאה. הגרסה האחרונה של ‌iOS 16‌ היא iOS 16.2, שכללה מספר תכונות חדשות, כולל Apple Music Sing, עדכון לאפליקציית המפות בישראל ועדכון במסך הנעילה בדגמי אייפון 14 פרו.

 

אייפון אפל תקלה אייפון 14 iPhone 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד