כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"שפטו לפי המעשים ולא לפי כותרות"

איילת שקד מרגיעה: "תנו צ'אנס, החרדים נפתחים"

רגע לפני שהיא עוזבת את החיים הפוליטיים ונפרדת ממשרד הפנים, איילת שקד קוראת לחבריה בממשלה היוצאת לחדול מקמפיין ההפחדה ולתת צ'אנס לממשלה הנכנסת: "החברה החרדית נפתחת לציבור הכללי, יותר חרדים מצטרפים בכל שנה לשוק העבודה וההשכלה"

איילת שקד מרגיעה: "תנו צ'אנס, החרדים נפתחים"
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שרת הפנים איילת שקד שצפויה השבוע לסיים את תפקידה ולהיפלט מהכנסת לאחר שלא עברה את אחוז החסימה, קוראת לממשלה ולקואליציה היוצאת בה היא עדיין חברה, לתת צ'אנס לממשלה הבאה ולחדול מהקמפיין המגמתי נגדה.

שקד כתבה בדף הפייסבוק שלה: "היום אחרי הדלקת הנרות חברות שלי סיפרו לי שחברים שלהם, עובדי הייטק, מדברים על ירידה מהארץ. חברה אחרת סיפרה לי שזוג חברים שלה כבר החליט לעבור לברצלונה. בשביל הילדים".

יאיר לפיד משוחח עם מאיר פרוש השבוע בכנסת | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

"הם אמנם מאמינים שהחיים בארץ טובים, שמזג האוויר מושלם והאנשים שמחים. אבל במקביל הם מודאגים מעתיד המדינה ומוטרדים מהכבדת המיסים והשירות הצבאי כתוצאה מחלוקה לא שוויונית בנטל. הם דואגים שלילדיהם העתיד לא מבשר טובות. נתניהו של 2003, כך הם אומרים, לא היה חותם על כאלה הסכמים".

השרה היוצאת מספרת: "ביקשתי להעביר להם את מסר ההרגעה הבא: רק היום פורסם באקונומיסט שמדינת ישראל היא במקום הרביעי במדינות ה-OECD עם האינפלציה מהנמוכות בעולם - הכלכלה שלנו אחת החזקות בגלובוס".

לפיד וליברמן השבוע בכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

לדבריה, "אני מבינה את החשש מסעיפים שונים בהסכמים הקואליציונים אך החשש מההכבדה בנשיאה בנטל אינו מוצדק בעיני, לאור התופעות שאנחנו רואים כבר היום בשטח: החברה החרדית נפתחת לציבור הכללי, יותר חרדים מצטרפים בכל שנה לשוק העבודה וההשכלה".

"אני קוראת לכם - תנו צ'אנס לממשלה החדשה, שפטו לפי המעשים ולא לפי כותרות בוהקות, מפחידות ומגמתיות בתקשורת. אני לא סנגורית של הממשלה, ולא יכולה לשכנע אנשים כמה טוב פה, אני רק מבקשת להזכיר שהסיפור של העם היהודי ששב לארצו גדול יותר ממשלה כזו או אחרת". כך שקד.

לפיד עם גולדקנופף השבוע בכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

איילת שקד ממשלת נתניהו הליכוד והחרדים נתניהו והחרדים לפיד והחרדים המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד