כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המשך ריצוי העונש

בישראל הציעו לאסירים פלסטינים לעבור לירדן

בישראל הציעו לאסירים פלסטינים הכלואים בישראל לעבור לבתי כלא בירדן. לפי הדיווח במדינה, 4 אסירים מתוך 18 בעלי אזרחות ירדנית הסכימו עד כה להצעה הישראלית

בישראל הציעו לאסירים פלסטינים לעבור לירדן
אסירים, אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

ועדת האסירים הירדנים בבתי הסוהר בישראל טוענת היום (שבת) כי הנהלת בתי הסוהר בישראל הציעה לאסירים פלסטינים בעלי אזרחות ירדנית לעבור לבתי הסוהר בירדן, ולהמשיך לרצות את מאסרם שם. לפי הדיווח בעיתון אל-ערבי אל-ג'דיד, ארבעה אסירים מתוך 18 בעלי אזרחות ירדנית הסכימו עד כה להצעה הישראלית, רובם נשפטו בעבר למאסרי עולם.

עוד דווח שאחד מהשמות הבולטים שקיבלו את ההצעה הוא עבדאללה ברגותי, שנשפט ל-67 מאסרי עולם בשנת 2004. לפי הדיווח, אחיו של ברגותי מסר לעיתון כי נודע להם ממקורב לברגותי כי הוא הסכים להצעה הישראלית לעבור לבית סוהר ירדני ולהמשיך לרצות את מאסרו שם, כך דווח גל אהרונוביץ ב'כאן חדשות'.

אחיו של ברגותי הוסיף: "משרד החוץ הירדני הזהיר אותנו מכך שההצעה הישראלית עלולה להוליך אותנו שולל במקרה שתתקיים עסקת חילופי שבויים בעתיד מול הפלגים בעזה". מנגד, אחיו של אסיר ירדני בשם מוחמד א-רימאווי מסר כי אחיו יצר קשר עם המשפחה והודיע להם על ההצעה שקיבל, והוסיף שאם ירדן תסרב לקבלו - הוא צפוי לעבור לבית הסוהר של הרשות הפלסטינית. לדיווח אין אישור ממקורות נוספים.

אסירים פלסטינים ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד