א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מאבדים שליטה

250 מיליון סינים נדבקו בקורונה בתוך 3 שבועות

מידע שדלף מצביע על פער עצום בין הערכות פנימיות לנתונים רשמיים שפרסמה סין. בייג'ין נאבקת בהתפרצות גדולה של נגיף הקורונה. בניגוד לנתונים הרשמיים של 3,049 מקרים באותו יום, ו-62,592 הידבקויות במהלך 20 הימים הראשונים של החודש הנוכחי

250 מיליון סינים נדבקו בקורונה בתוך 3 שבועות
וירוס הקורונה צילום: Pixabay

250 מיליון בני אדם בסין נדבקו בקורונה ב-20 הימים הראשונים של חודש דצמבר, כך על פי נתונים שדלפו מבכירי הבריאות בבייג'ינג ודווחו על ידי כלי תקשורת בארה"ב.

על פי המידע שפורסם בארה"ב, על פי ההערכות 37 מיליון בני אדם נדבקו בנגיף ביום שלישי האחרון בלבד, בניגוד לנתונים הרשמיים של 3,049 מקרים באותו יום, ו-62,592 הידבקויות במהלך 20 הימים הראשונים של החודש.

שני מקורות המעורבים בעניין, אמרו ל'פייננשל טיימס' כי סאן יאנג, סגן מנהל המרכז הסיני לבקרת ומניעת מחלות, הציג את הנתונים המזעזעים בישיבה של ועדת הבריאות הלאומית של סין ביום רביעי האחרון.

עוד דווח, כי ערים ברחבי סין נאבקות להתמודד עם מקרים רבים שרוקנו את מדפי בתי המרקחת, ומילאו מחלקות בבתי חולים. רוב הפרסומים המנוהלים על ידי המשטר הסיני הפחיתו את חומרת גל הקורונה במדינה. אבל כמה חנויות רמזו על מחסור בתרופות ובתי חולים נמצאים תחת עומס, אם כי הערכות לגבי מספר המקרים בפועל נותרו חסויות.

הרשויות בעיר צ'ונגצ'ינג פתחו בקמפיין לחסן תושבים, כאשר העיר מתמודדת עם התפרצות משמעותית. עיתונאי של סוכנות הידיעות הצרפתית AFP שנמצא בעיר המונה 32 מיליון השבוע היה עד לבתי חולים שהתמלאו על גדותיהם בחולים קשישים הסובלים מקורונה, ובעשרות גופות שנלקחו למשרפות.

קורונה סין חולי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד