כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זעם על הפגישה

קושנר ניתק את הקשר עם חמיו דונלד טראמפ

ג'ארד קושנר התנתק מחמיו דונלד טראמפ לאחר שהנשיא לשעבר אירח את קניה ווסט שהסית לרצח יהודים, ואת האנטישמי ניק פואנטס במאר-א-לאגו פלורידה. קושנר סירב לעזור לטראמפ כשהגיעו שיחות מאנשיו של טראמפ

קושנר ניתק את הקשר עם חמיו דונלד טראמפ
הנשיא עם חתנו ונכדיו היהודיים צילום: מתוך פייסבוק

ג'ארד קושנר ניתק את הקשר עם חמיו - דונלד טראמפ, לאחר שהנשיא לשעבר אירח את הזמר קניה ווסט האנטישמי ואת האנטישמי המפורסם ניק פואנטס במתחם מאר-א-לאגו בפלורידה לארוחת ערב בחודש שעבר.

הדיווח על כך התקבל ממקורבים לטראמפ שמכירים את הנושא, שסיפרו לתקשורת האמריקאית כי קושנר שהוא יהודי, התעלם מבקשות מאנשיו של טראמפ לסייע בהנמכת הלהבות מצד יהודים תומכי טראמפ.

במקום זאת, קושנר חילק את המספר של טראמפ למבקשים, כדי שיוכלו להתקשר אליו ישירות כדי להימנע מלפעול כמתווך. מקור נוסף שדיבר אף הוא בעילום שם, הוסיף שהסיבה היחידה לכך שקושנר עדיין נמצא במחנה של טראמפ, היא משום שהוא חש תחושה של 'מחויבות משפחתית'.

קושנר היה לצידו של טראמפ בשנים האחרונות, אך בסערה האחרונה הוא היה רחוק מטראמפ תרתי משמע. איוונקה וג'ארד היו במזרח התיכון בחודש האחרון, הם סיירו בפירמידות ורכבו על גמלים עם שלושת ילדיהם בדרכם לקטאר למונדיאל, שם היו עניינים עסקיים לטפל בהם. אליהם הצטרף עובד מ-Affinity Partners, חברת ההשקעות שקושנר הקים ב-2021, עבורה גייס 3 מיליארד דולר, 2 מיליארד דולר, מקרן ההשקעות הציבורית הסעודית.

לאחר הסערה אמר טראמפ: "אכלתי ארוחת ערב עם אדם מאוד בעייתי שביקש עזרה, ולא ידעתי את דעותיו על ישראל כי אני לא מכיר את הדברים שקניה אמר. לא ידעתי שקניה אמר משהו שלילי על ישראל כי זה לא בדיוק משהו שאוכל לדעת".

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ גארד קושנר קניה ווסט אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד