כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נוכח התוצאות שלפנינו

סקר: האם הציבור היה משנה את הצבעתו בקלפי

 כמה מהציבור בעד עסקת טיעון לראש הממשלה ובאיזה תנאי • 78% השיבו שלא היו משנים את הצבעתם בדיעבד • רוב מצביעי הגוש של לפיד וגנץ לא מרוצים מהתפקוד שלהם עד כה • נתונים מרתקים בסקר שפורסם ב'ערוץ 12'

סקר: האם הציבור היה משנה את הצבעתו בקלפי
צילום ראשי המפלגות צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

למעלה ממחצית מהציבור - 51% - לא מרוצה מהרכב הממשלה המיועדת, כך עולה מסקר שפורסם ב'אולפן שישי' ב'ערוץ 12'. לעומתם, 43% מרוצים מרוצים מהרכב הממשלה. לפי מפת הגושים - 80% ממצביעי גוש נתניהו מרוצים מהרכב הממשלה החדשה, ו-15% לא מרוצים. בקרב גוש מתנגדי נתניהו –  88% לא מרוצים, ו-8% מרוצים מהרכב הממשלה המסתמנת.

בסקר של מכון 'מדגם' של מנו גבע בשיתוף ipanel נשאלו המצביעים אם הם בעד עסקת טיעון לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. 34% נגד עסקת טיעון עם נתניהו, 21% בעד עסקה בתנאי שיעזוב את הפוליטיקה, 20% בעד בתנאי שיישאר בפוליטיקה, ו-25% הנותרים לא יודעים.

נתניהו במליאה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

40% מהמצביעים חשים תקווה כלפי הממשלה החדשה, שיעור דומה חש פחד ו-12% אדישות. 8% לא יודעים. בחלוקה לגושים – בקרב מתנגדי נתניהו 72% מרגישים פחד, בקרב מצביעי נתניהו 11% חשים פחד.

כשנשאלו המצביעים אם היום היו משנים את הצבעתם - 78% השיבו שהיו מצביעים אותו הדבר, 11% היו מצביעים אחרת אבל באותו גוש ו-3% בלבד היו מצביעים לגוש הנגדי.

גדעון סער, יאיר לפיד ובני גנץ | צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

64% השיבו כי הם לא מרוצים מהתפקוד של יאיר לפיד ובני גנץ במאבקם מול הממשלה החדשה, בעוד 20% מרוצים. גם בגוש של לפיד וגנץ 54% אינם מרוצים מהתפקוד שלהם.

אולפן שישי סקר דעת קהל מדגם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד