כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פגיעה אנושה

החטא ועונשו: הזמן שייקח לרוסיה לבנות מחדש את כוחה הצבאי

לאחר מלחמתה באוקראינה מאמינים גורמים במערב, כי לרוסיה ייקח עד שלושים שנה לבנות מחדש את כוחה הכלכלי והצבאי. יותר מ-100,000 חיילים רוסים נהרגו או נפצעו. רוסיה השקיעה רבע מתקציבה השנתי על המלחמה

החטא ועונשו: הזמן שייקח לרוסיה לבנות מחדש את כוחה הצבאי
משגר של צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה של רוסיה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין פגע בכלכלה ובצבא במדינה עד כדי כך שייתכן שיחלפו 30 שנה עד שהמדינה תחזיר את מעמדה של מעצמת על, כך מאמינים גורמים במערב.

יותר מ-100,000 חיילים רוסים נהרגו באוקראינה, רוסיה הוציאה רבע מתקציבה השנתי על המלחמה. קייב מחקה מחצית מהטנקים של רוסיה, הקרמלין מיצת במהירות את מלאי הפגזים, הטילים והתחמושת שלו. גורם בכיר בממשלה הבריטית אמר ל'טיימס' הלונדוני, כי עלול לקחת לרוסיה בין 20 ל-30 שנה להחזיר את כוחה הכלכלי והצבאי.

בביקור בארה"ב השבוע, נשיא אוקראינה זלנסקי אמר שהכסף שנתנו מדינות מערביות למדינה הוא "השקעה" וקרא לבעלי ברית להתחייב לתמיכה צבאית נוספת כדי להדוף את האיום מרוסיה. "הכסף שלך הוא לא צדקה. זו השקעה בביטחון ובדמוקרטיה העולמית", אמר.

אוקראינה תקבל בקרוב טילי פטריוט שיעשו נזק נוסף לרוסים, בשנים האחרונות ארה"ב שלחה טילי פטריוט לערב הסעודית ועיראק כדי להתמודד עם איומים שמציבה איראן ולאזור האוקיינוס ​​השקט כדי להרתיע את צפון קוריאה. בסך הכל, יותר מ-12 בעלות ברית של ארה"ב, כולל גרמניה, יפן וישראל, רכשו את המערכת גם כן.

מלחמת אוקראינה רוסיה תחמושת ולדימיר פוטין צבא רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד